Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
  • Låst
Gravid - 1år ...jag e så rädd för förlossningen,:cry: därför drar jag mig......vågar int eens gå till gynekologen för hundans.:angel:...jag blir ju...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
11 383
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Satt och diskuterade med några vänner hur man bäst belönar och bestraffar barnen och insåg att våra uppfattningar om bra...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 020
Senast: oz_joj
·
Småbarn Vi håller fortfarande på att skolar in dottern på dagis, men har redan lärt oss att man inte kan ringa på morgonen och säga att man...
2
Svar
33
· Visningar
4 632
Senast: Timsetim
·
A
Småbarn Vad leker en 3-4 årig pojke med nu för tiden?
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Asterix
·
C
Gravid - 1år I vanliga fall kan jag spendera 7 timmar i sträck i gassande sol, utan problem, jag bränner mig inte ens. Som gravid orkar jag inte...
Svar
6
· Visningar
1 872
Senast: C_L
·
Gravid - 1år japp, idag ska det bli till att få se vem eller (vad :eek: ) som finns i min mage! magen har krymt sen förra veckan, jag har inte...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 951
Småbarn Jag vet inte om jag är löjlig & överbeskyddande, men hur gör man egentligen när barnen ska börja leka hemma hos varandra? Min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 470
Senast: ika77
·
Övr. Barn Känner att jag har noll koll på det, hur det fungerar... Kommer ju att få en till bebis då Emil är 1 år gammal. Vet att man måste ha...
Svar
4
· Visningar
1 316
Gravid - 1år JAg kände mig rätt lättad över att inte har nåt illamående alls (knappt) i början av graviditeten. Men nu sen ca 1 v tillbaka har jag...
Svar
10
· Visningar
3 638
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Jag kommer från en delad familj och har sammalagt 6 syskon. Maken har bara en syster och vi planerade att skaffa 2 eller 3 barn själva...
Svar
11
· Visningar
1 396
Senast: chrysler
·
Gravid - 1år Hur fungerar det egentligen? Ska man gå dit och anmäla sig på något sätt? Vi har fått inbjudan till föräldrainformation några olika...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: jerseyko
·
P
Gravid - 1år Våran 3 veckors tjej har troligen magknip. Hon har svårt att komma till ro speciellt på kvällen/natten. Fastän hon fått ny blöja och...
2
Svar
37
· Visningar
2 861
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Fick sms imorse från en vän/jobbarkompis som var beräknad samma dag som jag, 3 maj. Hon fick en dotter i natt! Men det var ju jag som...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 029
Senast: domino
·
Övr. Barn ...för så lite! Just nu sitter mina döttrar tillsammans på soffan och fnissar åt ett tv-program. Vardagsmat för somliga men i vårt hus...
Svar
10
· Visningar
1 205
Senast: Attention
·
Övr. Barn Jag skickade in en ansökan om inträde i a-kassan igen, men jag har inte rätt till medlemsskap i a-kassan för jag är föräldraledig...
Svar
14
· Visningar
1 413
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år snabb fråga: kan sonen äta vitvinssås..? Jag håller på att laga supersmarrig kyckingmiddag till mej o sambon o tänkte lägga undan några...
Svar
6
· Visningar
1 746
Senast: Flyttfogel
·
T
Gravid - 1år (ej gravid:grin:) Är det vanligt att man får bristningar när man är gravid? Kan man undvika det med någon kräm eller något? Tror jag...
Svar
17
· Visningar
1 676
Senast: Comfort
·
Småbarn Förra sommaren var det så lätt. Han var bara en liten knodd som stannade kvar i skuggan om jag placerade honom där. På med solskydd +...
2
Svar
29
· Visningar
2 429
Senast: taccotad
·
N
Småbarn Min dotter som är 5 år och 6 månader har tappat sin första tand. Eller ja tappat och tappat. Den har varit löst sen i tisdags. Så nu...
Svar
3
· Visningar
1 402
Senast: Enya
·
V
Småbarn Hoppas den här tråden hamnar rätt.... Vart kan jag hitta små barnridbyxor??? Det måste väl finnas i storlek 4 år - 104 cm??? Alla...
Svar
7
· Visningar
4 910
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp