Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hur känsliga är småbarn för höga ljud? Exempelvis hundskall? Sonen är 5 v så runt den åldern.
Svar
8
· Visningar
5 509
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Några av er minns säkerligen mina tidigare trådar. Nu är det problem igen. Mitt ex, vår dotters pappa. Är full i f*n igen och gör...
Svar
9
· Visningar
1 206
Senast: Linduzz
·
P
Gravid - 1år Jag har idag för första gången pumpat ur med en bröstpump från apoteket. Den som man drar för hand med. Det kommer ur mjölk men ganska...
2
Svar
32
· Visningar
2 057
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år En fördel med att lillen inte vill komma ut än är att mitt hem är rent iallafall. Jag städar och städar till herre förbannelse. Det är...
2
Svar
23
· Visningar
1 995
Senast: pernilla_s
·
Övr. Barn När umgängesföräldern har noll koll på hur man sköter ett barn (dusch,tvätt,rutiner,mat) Nu har dessutom föräldern struntat i att...
Svar
15
· Visningar
2 104
Senast: Zaria
·
A
Gravid - 1år hur lång tid tog det för er att bli gravida efter att ni slutat med p-piller? Hur länge hade ni ätit?
2
Svar
21
· Visningar
2 459
Senast: Allimac76
·
C
Gravid - 1år Eftersom ts är lagom road över att hennes tråd spårat ur föreslår jag att ni som känner att ni har teorier som återstår att skriva...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 400
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år sitter och funderar en massa för mkt för mitt eget bästa:angel: men hur tänkte ni? när ni skaffade barn var de alltid planerade? hade...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 727
Senast: nDian
·
J
Övr. Barn *kliar sig i huvudet* Låter som något fint folk har ;) En bekant tyckte vi skulle ha barnflicka på våra barn istället för dagis men på...
Svar
15
· Visningar
1 278
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år Min syster har fått en liten liten tjej i dag. 1860 gram vägde den lilla och eftersom syster gått igenom ett akut kejsarsnitt...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: twinstar
·
S
Övr. Barn Jason fick igår feber på dagen efter sin middagslur. Heltplötsligt vart han jätteslö och när hans pappa tog tempen så låg den på 40...
Svar
12
· Visningar
4 965
Senast: squirlett
·
Gravid - 1år Erik verkar ha väldig klåda i tandköttet, han biter och gnager på allt han kan komma åt.. Leksaker, nappen, sina fingrar, våra fingrar...
2
Svar
20
· Visningar
1 827
Senast: annikasofia
·
H
Gravid - 1år Så varför halvligger barnet oftast i en bilbarnstol? Vi har en vagn som man kan sätta på en bilbarnstol på, men bilbarnstolen har ju...
2
Svar
21
· Visningar
2 548
Senast: Timsetim
·
L
Gravid - 1år Hur snabbt efter sex kan man få känningar av att man e gravid...alltså många säger att dem blir oftare kissnödiga, typ menssmärt...
Svar
10
· Visningar
1 359
Senast: Mammadutt
·
L
  • Låst
Gravid - 1år ...jag e så rädd för förlossningen,:cry: därför drar jag mig......vågar int eens gå till gynekologen för hundans.:angel:...jag blir ju...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
11 358
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Satt och diskuterade med några vänner hur man bäst belönar och bestraffar barnen och insåg att våra uppfattningar om bra...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 016
Senast: oz_joj
·
Småbarn Vi håller fortfarande på att skolar in dottern på dagis, men har redan lärt oss att man inte kan ringa på morgonen och säga att man...
2
Svar
33
· Visningar
4 626
Senast: Timsetim
·
A
Småbarn Vad leker en 3-4 årig pojke med nu för tiden?
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Asterix
·
C
Gravid - 1år I vanliga fall kan jag spendera 7 timmar i sträck i gassande sol, utan problem, jag bränner mig inte ens. Som gravid orkar jag inte...
Svar
6
· Visningar
1 869
Senast: C_L
·
Gravid - 1år japp, idag ska det bli till att få se vem eller (vad :eek: ) som finns i min mage! magen har krymt sen förra veckan, jag har inte...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 939

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp