Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år När Ailie var nyfödd sov hon ganska dåligt. Hon vaknade ofta på nätterna och ville äta (berodde antagligen på att hon var så liten) men...
Svar
14
· Visningar
1 439
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Ni som har barn med någon som brister mycket i sitt föräldraskap, eller känner någon i den situationen - hur gick det till? Förändrades...
2
Svar
29
· Visningar
3 390
Senast: Sjalen
·
Övr. Barn väljer att länka min tråd som jag startade igår eftersom det inte framgår i rubriken att den även handlar om autism. hoppas på att få...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 179
Senast: åke
·
S
Övr. Barn Finns det någon som vet vad som gäller egentligen? I vår dotters dagmamma-grupp finns det en tjej som fyllde fem i februari. Hon ska...
Svar
16
· Visningar
4 631
Senast: Lupin
·
J
Gravid - 1år Inte sett skymten av min mens på lite mer än sex veckor nu. Hade en pytteblödig som var mer en flytning för två veckor sen nu och börjar...
Svar
2
· Visningar
1 665
Senast: JumpForMyLove
·
Gravid - 1år Min lilla 12-veckors bebis har fått spysjuka och verkar inte få behålla nånting av det han äter.. va på sjukhuset en sväng innan och dom...
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: Crianza
·
Gravid - 1år Jag födde min andra son i måndes. Inget blev som jag trodde, inte heller vad barnmorskorna trodde. Jag vaknade kl 2 av värkar natten...
2
Svar
27
· Visningar
2 828
Senast: Jane_Done
·
Övr. Barn Här är några vackra kort, som jag fick hem idag. Dessa togs för några veckor sedan, av min syster som är fotograf. Visar ett urval, dom...
2
Svar
20
· Visningar
2 360
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Jaha då har vi kommit till steg två då. Både familjerättstanten och hon som jobbar med anmälningar har sagt att jag skall ha sonen...
2
Svar
21
· Visningar
2 933
Senast: ameo
·
J
Gravid - 1år Gud vad mycket barnvagnar det finns och välja på nu förtiden.. ALLA verkar så bra på sitt sätt.. Vad har ni för barnvagnar? Varför...
2
Svar
29
· Visningar
2 123
Senast: domino
·
S
Gravid - 1år Jo det här med knipövningar efter förlossningen, hur är det egentligen? Min mor har talat om att det är såå viktigt med knipövningar...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 634
Senast: Spirit
·
V
Övr. Barn min älsta flicka berättade för mig i går att en tjej som går i parallel klassen har kals nu i helgen och denna tjej har då bjudit alla 4...
2
Svar
27
· Visningar
2 638
Senast: oz_joj
·
F
Gravid - 1år Någon som har testat armbanden mot illamående? Bra/dåligt? Letade efter trådar om de men hitta inga. /Fanskap
Svar
13
· Visningar
4 835
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Läste igenom mitt svar till Enya i hennes tråd. Då jag hade bråttom blev det ett inlägg skrivet i all hast där det framstod som om...
Svar
16
· Visningar
1 695
Senast: Kickis
·
Gravid - 1år Jag har haft konstant huvudvärk med några få korta pauser från det under några dagars tid nu. innan det hade jag huvudvärk ca varannan...
Svar
12
· Visningar
1 593
Gravid - 1år Det började igår. Min vänstra bröst gör ont som :devil: (uräkta, idag måste jag bara svära) Jag känner inga knölar/förhårdningar...
Svar
10
· Visningar
1 872
Senast: Lydia
·
R
Övr. Barn Vad säger lagen om det..? Jag har för mig att man inte får ha ett barn på under 140cm i framsätet, men gäller det bara om biler har...
2
Svar
33
· Visningar
2 799
Senast: Revontuli
·
Övr. Barn För att sätta in en P-stav. Vi kommer in till barnmorskan som presenterar sig och förklarar vart barnen kan sitta. De två stora var...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: Amandas
·
Gravid - 1år Nu gick det så illa att jag var tvungen att göra en skrapning efter en MA. Nu undrar jag hur ni mått efter skrapningen? Är lite...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Sonen kom med ett önskemål att jag skulle spela in Lazytown åt honom men han visste inte vilken kanal eller tid det visas - någon som vet?
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp