Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
  • Låst
Övr. Barn Hej! Behöver lite tips och ideer om vad man kan göra med barn (7 åringar) på skolidrotten. Jag skall hålla en 40 min lektion för...
Svar
5
· Visningar
1 240
Senast: Liljan80
·
  • Låst
Övr. Barn Hur ser det ut där ni bor??? Jag tillhör "astrid"(karolinska) ..Jag var inne igår kväll/natt med min ett åring .Och bara att skriva in...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Xeline
·
J
  • Låst
Övr. Barn Undrar om någon har någon erfarenhet av att ha för låga Tsh- värden vid graviditeten? Jag är gravid i vecka 15, och eftersom jag...
Svar
2
· Visningar
1 749
Senast: Kristin80
·
M
  • Låst
Övr. Barn På lördag ska jag och Lucas ha en EGEN dag. Jag har tänkt att vi ska in till Västerås och gå på bio, kanske gå och äta på McD också...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn En man sitter i fangelse for att ha mordat sin hustru, sina barns mamma. Nu vill han ha umgangesratt med sina barn! :eek: Det kan val...
2
Svar
33
· Visningar
2 400
Senast: Bibi
·
  • Låst
Övr. Barn Varje gång när jag vaknar har jag en konstig känsla i mina händer. Det är ungefär som känslan när man har legat på dem och de har domnat...
Svar
11
· Visningar
10 236
Senast: WhiskyP
·
  • Låst
Övr. Barn Spinoff på semestertråden på Senior.... Ni som har barn på förskola/fritidshem, hur gör ni under sommarmånaderna då många enheter...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 153
Senast: javill
·
G
  • Låst
Övr. Barn En gravid kvinna går ju "dräktig" :D i 9 månader. Har man alltid gjort det? Hur såg det ut för 500 år sedan? 1000 år sedan? 10.000 år...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Buttercup
·
  • Låst
Övr. Barn Hittade det här postat på annat forum, handlar om pojkar men kunde lika gärna gälla flickor! Läs och njut att era barn inte har gjort...
Svar
3
· Visningar
1 469
Senast: maiagull
·
G
  • Låst
Övr. Barn Kl. 06.55 2/3 kom vår väntade baby. :love: 4080 g, 51 cm. Det blev en pojke. Jag lyckades skaffa mig en förlossningsskada av det...
Svar
18
· Visningar
1 576
Senast: Indyhope
·
B
  • Låst
Övr. Barn Inne på en gravidsajt berättade några om deras bebisar som gjorde otroliga framsteg tidigt. Ex. talade flerords meningar vid 8 månader...
Svar
12
· Visningar
3 225
Senast: benjamin
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni haft knasiga kurvor eller ödem?? Dagens besök hos BM var inte lika trevligt som vanligt! När hon mätte min mage så blev...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: Sablar22
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag har en 12-årig pojk (M), som blir 13 om nån vecka. (M) fick en tjej (3 år äldre) i julas. Pojken min bor hos sin far och är hos mig...
Svar
14
· Visningar
2 199
Senast: Snuffsan
·
S
  • Låst
Övr. Barn En fråga till alla föräldrar. Anser ni att ert barn är friskt när det smittar? I den frågan bortser jag från förkylning som finns...
2
Svar
21
· Visningar
6 545
Senast: Bibi
·
F
Svar
3
· Visningar
879
Senast: mandalaki
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hej på er! Jag är "nygravid", är nu i 8:e veckan bara. Mår jättebra, känner inte alls igen mej när man läser om alla som mår illa...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Ja den berömda väskan som alla talar om, men som ingen avslöjar innehållet på ;) VAD ska man packa ner egentligen? Jag fick hur...
2
Svar
31
· Visningar
3 040
Senast: Vildvittra
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har en liten fråga av nyfikenhet, finns det någon seretoninhöjande medicin (SSRI) som kan ges till gravida? Som man alltså kan äta...
Svar
12
· Visningar
1 442
Senast: desiree
·
C
  • Låst
Övr. Barn Någon kanske redan läst Moas uttalanden tidigare, men detta slår nog alla rekord... I går morse kröp hon upp i min famn och sa...
Svar
7
· Visningar
1 221
Senast: bitch1
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har tyvärr glömt användarnamnet. Men ni minns blivande mamman som tyckte det kändes skumt i magen på jobbet? Jag har tänkt en del...
2
Svar
22
· Visningar
2 649
Senast: shady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp