Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Montel Williams tog igar upp ett amne som fick det att knipa i hjartat pa mig; vad som kan handa nar de vi litar pa att ta hand om vara...
Svar
4
· Visningar
1 358
Senast: Ramona
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hallå, Tänkte bara kolla en sak med er som åker buss med era vagnar, jag hjälper gärna till o så om en mamma behöver hjälp men varför...
Svar
6
· Visningar
1 416
Senast: humlanotrocadero
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag har fått tid för inskrivning på barnmorskemottagningen. Jag har inte skrivit in mig förut och undrar lite... Det jag undrar mest...
Svar
4
· Visningar
1 158
Senast: topofthemorning
·
K
  • Låst
Övr. Barn Vill bara visa ett par bilder på Ella. Nåt mer ville jag inte säga :o :angel: Ligger i vagnen Såhär stror är hon nu! // K
Svar
15
· Visningar
1 366
Senast: Boll
·
  • Låst
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,543885,00.html
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: Lazza
·
T
  • Låst
Övr. Barn När jag har suttit i 10 minuter vid datorn så kommer mor. Säger att jag bara sitter vid datorn och att jag itne har nåt liv. Att jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 890
Senast: hotmamma
·
L
  • Låst
Övr. Barn Hjälp. Min syster kom idag (vaddå framförhållning) och frågade om jag ville läsa något, jag fick välja själv, för lilla sonen då vi ska...
Svar
5
· Visningar
1 964
Senast: Lejonflickan
·
  • Låst
Övr. Barn ...fran sitt barn nar man ar rosenrasande pa ungen?? Igar bad jag Em att ta ut valpen sa han fick ga pa toa. Nagra minuter senare...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 866
Senast: Gry
·
P
  • Låst
Övr. Barn Vår minsta vill alltid somna i våran 140 breda säng. Detta är väl rätt ok eftersom hon är 5 år och somnar före oss. Tyvärr vaknar hon...
Svar
9
· Visningar
1 563
Senast: cetzyboy
·
T
  • Låst
Övr. Barn "Kissade på en pinne" igår och det blev ett svagt streck i kontrollrutan :o Ska göra ett nytt test idag med en sticka från en annan...
Svar
9
· Visningar
8 788
Senast: topofthemorning
·
C
  • Låst
Övr. Barn Nu tycker jag att det är dags för en koll på vilka som är gravida! Jag ska väl bekänna färg och tala om att det är dags i april, så det...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 506
Senast: topofthemorning
·
  • Låst
Övr. Barn Jag får ibland graviditetsnoja. Får för mig att jag är med barn trots att jag i rimlighetens namn inte kan vara det. Har aldrig missat...
Svar
6
· Visningar
3 382
Senast: Sastra
·
  • Låst
Övr. Barn :crazy: om jag hade sista mensen för 2 månader sen (,precis när "bebban" var 6 månader.)Det var första mensen efter förlossningen.Kan...
Svar
4
· Visningar
1 304
Senast: ameo
·
K
  • Låst
Övr. Barn Hjälp mig med kloka råd, med-seniorer, i nödens stund. För fyra år sedan ansökte jag om plats till lokal friskola för min minsta flicka...
Svar
8
· Visningar
1 304
Senast: Tupolev
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag och min sambo har en son på 20 månader. När det var dags för mig att komma ut ur mammavärlden och göra något med mitt liv bestämde...
Svar
9
· Visningar
1 604
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Det låter lite drastiskt, men jag är lite less på resten av mammorna i gruppen från MVC. Vi har fortsatt träffats och det har hittills...
2
Svar
34
· Visningar
3 100
B
  • Låst
Övr. Barn Börjar faktiskt undra lite med tanke på att jag nu glömt två viktiga möten inom loppet av två veckor. Känner inte igen mig. Förra veckan...
Svar
5
· Visningar
1 224
Senast: mimmipigg
·
I
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har erfarenhet av det? Var på ultraljud för 2veckor sen och fick den stora nyheten!!! Det känns väldigt spännande...
Svar
9
· Visningar
1 587
Senast: javill
·
L
  • Låst
Övr. Barn Tycker inte detta är en ren barnfråga, därför ställer jag den här bland er seniorer. Jag ska köpa en ny säng till min 10-åring, en...
Svar
17
· Visningar
8 832
Senast: Lejonflickan
·
  • Låst
Övr. Barn Dagis är ett avslutat kapitel för oss, men båda barnen går numera på fritids. Dom behöver till 99 % aldrig gå till fritids innan...
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp