Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Vad kostar det att ha barn?
Svar
13
· Visningar
1 443
Senast: Magdalena
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur visar sig det? Vilka är de klara symtomen? Dagis var det som frågade förra veckan om vi tänkt på att vår son skulle kunna ha det...
Svar
8
· Visningar
4 088
Senast: PeRosa
·
K
  • Låst
Övr. Barn Jag har ev. fått en plats för oss på babysim med början nästa vecka. Kruxet är att vi (mest sambon) är fundersamma på om Ella är för...
Svar
10
· Visningar
3 177
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn När barnet har feber, bör man då ge febernedsättande eller bör man i möjligaste mån undvika det? Selma hade 39,8° häromkvällen (vi är...
Svar
7
· Visningar
1 373
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Har ett par bekanta som är jättetrevliga, men som styrs helt och hållet av sin 1,5-åring. De är en "gorilla-familj" och en fanatisk...
Svar
18
· Visningar
1 660
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn En 15 årig flicka spottade sin styvpappa i ansiktet för att hon inte fick som hon ville.Styvpappan ger ungen en örfil och puttar omkull...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 671
Senast: Daydream
·
  • Låst
Övr. Barn Jag hade faktiskt läst på lite, fast bara lite. Innan förlossningen skulla banet fixera sig, man skulle få sammandragningar och...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 394
Senast: Petronilla
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag ska göra ett fördjupningsarbete i Etik, och undrar vad ni tycker om att lura barn med t.ex. tomten och tandfén. Är det etiskt rätt...
2
Svar
20
· Visningar
2 609
Senast: samtson
·
D
  • Låst
Övr. Barn Då menar jag först och främst ni som har barn som inte fyllt åtta. Jag jobbar 75% Min sambo 100% men han är ändå ledig på tisdagar, jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 509
Senast: merman
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har ju själv barn som rider och har börjat tävla så smått och har ju konstaterat att det är lite "klubben för inbördes beundran"...
2
Svar
30
· Visningar
4 850
G
  • Låst
Övr. Barn Hua....är så himla nervös! Ska göra ett graviditetstest i dag eller imorgon bitti.....för att göra en lång histora kort; För ung 7...
Svar
8
· Visningar
5 143
S
  • Låst
Övr. Barn Såhär blev det: http://junsele.com/viewpic.asp?id=20186 Den är vändbar så det randiga tyget man ser lite av i nacken kommer utåt. Ska...
Svar
9
· Visningar
1 452
Senast: Magdalena
·
F
  • Låst
Övr. Barn Min man och jag försöker *inte* bli med barn för tillfället, pga min kraftiga viktminskning (har gått ner 30 kg på fem månader efter...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
15 292
Senast: Francess
·
  • Låst
Övr. Barn Läste några intressanta artiklar om föräldrarollen i dag. Föräldrar som hade stora problem med utbrott hos barnen hade fått gå en...
2
Svar
35
· Visningar
2 658
Senast: Tee Showah
·
X
  • Låst
Övr. Barn Jag behöver åka med min häst till Ultuna eftersom den är halt, tänkte ta semester en dag. Jag kan då inte självklart ta med min son som...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
15 677
Senast: cilvia
·
  • Låst
Övr. Barn Läser med stigande förvåning trådarna om dagis och barnflickor. Många verkar tycka att det per definition och en snudd på biologisk...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 768
Senast: fjolltroll
·
  • Låst
Övr. Barn Bebisar har ju reflexer och sånt redan från början. Så att de kan suga i sig mat osv. Min bebis orkade inte suga i sig mat själv så jag...
Svar
6
· Visningar
1 371
Senast: Thindra
·
  • Låst
Övr. Barn När kände ni en spark/rörelse i magen första gången?
2
Svar
25
· Visningar
2 870
Senast: mysko
·
  • Låst
Övr. Barn Läste nånstans att man kan få en mensliknande blödning ca 8 dagar efter ägglossning, när ägget fastnar i livmodern eller nåt.. Nån som...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: jemaha
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som har något liknande? Jag har bokat tid till farbror doktorn. Tror hon har alldeles för stora polyper och halsmandlar, det hade...
Svar
4
· Visningar
2 438
Senast: anhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp