Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Övr. Barn Det här med att skaffa barn igen.... Jag och sambon vill båda ha barn. Vi ska ju även gifta oss snart. Kanske inga problem, vi är gamla...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Chicken
·
  • Låst
Övr. Barn Jaha, så har jag hittat drömhästen. En häst jag har på 1/2 foder och har blivit tillfrågad om jag inte kan ta henne helt! Vad göra...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Klintan
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag är gravid och har börjat få migrän en gång i veckan. Vet inte vad jag ska ta mig till. Har haft migrän tidigare i mitt liv...
Svar
10
· Visningar
2 522
Senast: Jippo
·
J
  • Låst
Övr. Barn Förberedelser inför att skaffa barn: >1. Kvinnor: För att göra dig redo inför moderskapet - ta på dig en morgonrock och knyt fast en...
Svar
4
· Visningar
1 258
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som känner till några sådana här födslar? Hur har det gått med barnet?
Svar
4
· Visningar
1 241
Senast: Jippo
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har under 10 år haft samma dagmamma och det har fungerat hyffsat. Förrutopm att hon blir flyförbannad om man är lite sen (ca. 10min)... 2
Svar
26
· Visningar
2 741
Senast: kamomillo
·
F
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn , har ni alltid gillat(och velat ha) barn eller är det nåt som växt fram med åren? Blir alla så där mesiga ( ;) )...
Svar
11
· Visningar
1 506
Senast: Fnurra
·
R
  • Låst
Övr. Barn Ja, jag skiter i att vara hemlig längre... :p Om någon känner mig, skvallra inte på jobbet, tack! :crazy: Jag har nu kommit in i...
Svar
18
· Visningar
1 428
Senast: Guatemala
·
  • Låst
Övr. Barn En toppendag helt enkelt! :) Först var vi iväg på Ultraljud, fick se en liten alien som levde rövare :love: Det var en helt... 2
Svar
25
· Visningar
2 308
Senast: Sablar22
·
H
  • Låst
Övr. Barn Ja, jag börjar fundera på om jag är hypokondriker el nå´t :crazy: . Jag tycker att jag har en hel drös med graviditets symptom och har...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Sunshine
·
  • Låst
Övr. Barn Som jag redan förstått. Men jag gjorde ett test ändå, bara för att få svart på vitt. Bara resten kvar nu då..... :angel:
Svar
8
· Visningar
1 285
Senast: rattalskare
·
T
  • Låst
Övr. Barn ..när man läser alla trådar här om alla som är gravida, jag älskade ju att vara gravid (de första 8 månaderna ska jag kanske tillägga...
Svar
11
· Visningar
1 345
Senast: KESOryttare
·
P
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet vad man kan göra när hårbotten är torr och kliar? Tjejen kliar så det går hål :crazy: Droppar en sorts olja som jag köpt...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Welsh
·
L
  • Låst
Övr. Barn Hej! Vill vara lite anonym här, så jag tog mitt andra användarnamn. Är i början av min graviditet och har precis börjat känna av...
Svar
10
· Visningar
6 776
Senast: ameo
·
T
  • Låst
Övr. Barn hur är det här när man är sjukskriven, läste någonstans för ett tag sedan att man var tvingad att ha barnet på dagis/skola för att man...
Svar
9
· Visningar
8 115
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Har inte testat mig än, det lär väl inte ens vara värt pengarna. Mensen är nu 5 dagar sen (är aldrig sen annars). Brösten börjar bli...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: neywaz
·
M
  • Låst
Övr. Barn Är det nån härifrån som ska på UnderBARA BARN mässan i Sthlm i helgen? Jag har tänkt gå dit både fredag och lördag. Kanske vi kunde ses...
Svar
13
· Visningar
1 683
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn På söndag är det dags för dop av min lille brorson, och då kommer man självklart till den svåra frågan - vad sjutton ger man i...
Svar
12
· Visningar
1 892
Senast: kolarbokalle
·
R
  • Låst
Övr. Barn Ja just detvart kan man få tag i en sådan på villket varuhus eller affärer finns de att köpa och villken storlek är de på?
Svar
16
· Visningar
2 106
Senast: rattalskare
·
  • Låst
Övr. Barn Har under några års tid haft drömmar om att skaffa barn. Men det känns som jag "bör" utbilda mig till något "riktigt" och hinna jobba...
Svar
5
· Visningar
1 305
Senast: taccotad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka