Bukefalos 28 år!

Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Bukefalos Det finns en tråd på Hästverksamhet om att köpa häst, där en användare fullkomligt flippat ut och kastar ur sig meningar som "dra kuken...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 403
Senast: SessCa
·
L
Bukefalos Nyligen har ett antal "delade trådar" dykit upp på senior, gnägg och katt och säkert fler forum. Mina frågor är: Är detta ett nytt...
Svar
12
· Visningar
1 369
Senast: Lejonflickan
·
P
Bukefalos Härmed ber jag om omedelbar avregistrering från detta forum. M.V.H. p-ö
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: Boj
·
P
Bukefalos Är det nån som vet om det går att ta bort sin anvädare ifrån Buke?
Svar
2
· Visningar
950
Senast: _Parelli_
·
A
Bukefalos jag har tänkt göra en namninsamling för jag och många mer tycker att det skall finnas en lag som säger att hästar måste stå ute o hagen...
Svar
4
· Visningar
1 091
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Min granne säger att hon ska in på bukefalos och titta på t ex annonser, men hon uttalar det som buke´ fallos. Hon delar upp namnet i...
Svar
13
· Visningar
1 793
Senast: LLaika
·
I
Svar
2
· Visningar
998
Senast: amalia
·
Bukefalos Följande hämtar jag från Forumreglerna: "Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem...
2
Svar
33
· Visningar
3 010
Senast: shady
·
T
Bukefalos Hejsan! T.ex i tråden om hästmisshandel gick det över till att ha sex med djur, finns det inga moderatorer som håller koll på att det...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Hur blir man moderator? Skulle vara intressant att veta, är ny här så jag har iiiiingen aning! :confused:
Svar
9
· Visningar
1 323
Senast: shady
·
Bukefalos vet inte om det bara är jag som är korkad, men finns det ingen möjlighet att "lagra" de inlägg man gjort så man lätt o smidigt kan komma...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: lis1e
·
L
Bukefalos Hur tar man bort inlägg som man nyss skrivit?
Svar
11
· Visningar
2 856
Senast: _Liljan
·
Bukefalos Som tänkt på att klockan går en timme före på buke???
Svar
12
· Visningar
1 145
Senast: shady
·
  • Låst
Bukefalos Apropå "tjattrandet" som är på tapeten... Är det bara jag som irriterar mig på trådar som innehåller fejkade kafferep? Eller trådar där...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 889
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Bukefalos För att inte hacka sönder tråden "Nu får det räcka!" mer än vad som redan skett lägger jag in in ny tråd om denna "problematik". Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
10 108
Senast: shady
·
E
Bukefalos hej hej jag tycker inte att det är så roligt på den här sidan längre så jag funderar på att avregistrera mig men vet inte hur man gör...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: e-nor
·
Bukefalos Jag tar fram min kompislista via snabblänkar, då kommer det lilla fönstret fram. Där är det en av mina "vänner" som alltid är online...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: Prosit
·
E
Bukefalos När jag gick in på Buke innan idag så var jag redan inloggad, jag behövde inte ens logga in, det bara stod välkommen tilbaka ETGT. Samma...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: Smulu
·
F
  • Låst
Bukefalos Detta var fjärde gången jag blev avstängd! Med det första användarnamnet förstår jag det men inte restrerande. Detta är patetiskt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 180
Senast: IngelaH
·
Bukefalos Åter igen tycker jag att denna fråga är berättigad... På andra forum jag använder mig av kan man blockera användare med hjälp av...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 713
Senast: ia_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp