Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Jag är ju ingen dator mästare och nu måste jag fråga: När jag är inne på ett forum tex avel och gör ett inlägg, blir jag kvar vid mitt...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: cusan
·
S
Bukefalos Vad är det i % ?? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: strumpan
·
C
Bukefalos jag tippsade om en länk till min hemsida här på buke, då kom den inte mer eftersom några dagar senare krachade servern den låg på så när...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: coscos
·
L
Bukefalos Hej, jag undrar om man skulle få ett forum där man efterlyser hästar m.m? Tycker den andra länken som är vid annonserna inte syns så bra...
2
Svar
25
· Visningar
2 016
Senast: Görel
·
Bukefalos nu undrar jag varför min tråd (där jag undrade om Ekerö-bor) försvann... Någon moderator som kan svara?
Svar
4
· Visningar
881
Senast: mandalaki
·
B
Bukefalos Hur tar man bort trådar och inlägg som man själv har lagt in??? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: MissFideli
·
Bukefalos Vad får man skriva här på buke egentligen? Får jag skriva att ja tycker Göran Persson är ett svin med arslet mellan öronen eller blir...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: eyz
·
C
Bukefalos Om man ignorerar en person(användare), genom att gå in på profilsidan å välja det alternativet, vad händer då? Kommer man att slippa se...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Cronis
·
T
Bukefalos Tycker jag är sååå onödiga och irriterande. Meningslöst eftersom de korta meddelandena måste fyllas ut med punkter eller nåt, vilket...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: gul_zebra
·
K
Bukefalos Hmm...är ny här, men har sett att det står nåt om 10 tecken i rätt många trådar....vad menas med det :confused: :banana: //S
Svar
7
· Visningar
989
Senast: Happimess
·
Bukefalos Vad menar ni när ni skriver *puttar upp* i ett inlägg? Har funderat på det länge utan att fatta.
Svar
5
· Visningar
945
Senast: _Runaway_
·
T
Bukefalos vad krävs egentligen för att bli avstängd här på Buke? Räcker det med att uppföra och yttra sig på ett aggressivt sätt?
Svar
6
· Visningar
1 211
Senast: Boj
·
T
Bukefalos dåligt att man inte får prata om ridskolor :eek: :mad:
Svar
2
· Visningar
900
Senast: mysko
·
Bukefalos Bara en fundering. Om man utger sig för att vara en aahncp(minns inte den korrekta bokstavskombinationen) och hävdar på allvar att...
Svar
19
· Visningar
2 592
D
Bukefalos hur gör man? paniiik
Svar
3
· Visningar
897
Senast: mysko
·
L
Bukefalos Hur gör man när man ska sätta in bilder i inläggen och i trådar? Har inte fattat det och det blir fel hela tiden när jag testar. :(...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: Ragatan
·
A
Bukefalos Vart kan man göra Buke till sin startsida? kan inte hitta det... :crazy: :eek:
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Asterix
·
C
Bukefalos Detta är bara ett förslag, kan du inte föregå med gott exempel och lägga ut en länk till tex: Röda korset så att man även från...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: Asterix
·
X
Bukefalos Ja, går det att få mejl när någon har svarat på ens inlägg? :confused: Har för mej att det gick förut. . lr é jag ute å cyklar nu...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Cronis
·
L
Bukefalos Varför går det inte att ändra i sina inlägg. Ex: Har jag gjort ett inlägg och sedan går ifrån datorn = loggar ut, och kommer sedan...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Liljan80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Strejk
  • Ny laptop
  • Trött och arg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp