Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

L
Bukefalos När man tittar i listan under forumet vilka som besöker det har en del användare ett plus efter sitt namn. Vad är det bra för? Är det...
Svar
3
· Visningar
1 777
Senast: Russis
·
F
Bukefalos Hur får man in ett kort här på buke? Tacksam för svar :bow:
Svar
10
· Visningar
1 679
Senast: pemma
·
Vem
Bukefalos redigerar klockan här på buke? Så när jag loggade in nu igen att det stod att jag var senast inloggad 19.00 och då var inte ens min egna...
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: gern
·
C
Bukefalos hej hej- jag har en liten fråga angående annonsering på annonsdirekt. jag har försökt maila dom men det blir fel o mailet kommer inte...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: pemma
·
S
Bukefalos Har två frågor! Den första är hur man gör för att komma till sitt "krypin" om ni förstår vad jag menar? Där man ser sin profil och...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: Summerflower
·
S
Bukefalos Kör interternet från en ny dator och nu har jag massor av problem som jag aldrig haft tidigare på Bukefalos. 1. Får upp "Sidan kan...
Svar
14
· Visningar
1 391
Senast: cissiny
·
L
Bukefalos När jag ska svara på ett inlägg så står det ju längst ner å alla inlägg svara på detta, citat-svar, snabbsvar ....Sak jag trycka på...
Svar
5
· Visningar
1 044
Senast: Linabebis
·
C
Bukefalos Är det inte dax att vi nålar fast en Minneslund där alla som vill, kan lägga in lite bilder någon text om deras älskling/älsklingar...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Colombia_Girl
·
  • Låst
Bukefalos Det finns en tråd på Hästverksamhet om att köpa häst, där en användare fullkomligt flippat ut och kastar ur sig meningar som "dra kuken...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 370
Senast: SessCa
·
L
Bukefalos Nyligen har ett antal "delade trådar" dykit upp på senior, gnägg och katt och säkert fler forum. Mina frågor är: Är detta ett nytt...
Svar
12
· Visningar
1 361
Senast: Lejonflickan
·
P
Bukefalos Härmed ber jag om omedelbar avregistrering från detta forum. M.V.H. p-ö
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: Boj
·
P
Bukefalos Är det nån som vet om det går att ta bort sin anvädare ifrån Buke?
Svar
2
· Visningar
947
Senast: _Parelli_
·
A
Bukefalos jag har tänkt göra en namninsamling för jag och många mer tycker att det skall finnas en lag som säger att hästar måste stå ute o hagen...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Min granne säger att hon ska in på bukefalos och titta på t ex annonser, men hon uttalar det som buke´ fallos. Hon delar upp namnet i...
Svar
13
· Visningar
1 789
Senast: LLaika
·
I
Svar
2
· Visningar
994
Senast: amalia
·
Bukefalos Följande hämtar jag från Forumreglerna: "Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem...
2
Svar
33
· Visningar
2 997
Senast: shady
·
T
Bukefalos Hejsan! T.ex i tråden om hästmisshandel gick det över till att ha sex med djur, finns det inga moderatorer som håller koll på att det...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Hur blir man moderator? Skulle vara intressant att veta, är ny här så jag har iiiiingen aning! :confused:
Svar
9
· Visningar
1 319
Senast: shady
·
Bukefalos vet inte om det bara är jag som är korkad, men finns det ingen möjlighet att "lagra" de inlägg man gjort så man lätt o smidigt kan komma...
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: lis1e
·
L
Bukefalos Hur tar man bort inlägg som man nyss skrivit?
Svar
11
· Visningar
2 844
Senast: _Liljan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp