Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det blev en smidig försäljning som kändes helt rätt. Nu väntar fortsatt avveckling, men verkar inte bli det lättaste. Marknaden är...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: kryddelydd
·
M
  • Låst
Dagbok Redan 1 juli och imorgon går jag in på sista jobbveckan innan semestern. Ska bli riktigt skönt! Denna helg är full fart, "kalashelg" då...
Svar
1
· Visningar
589
Svar
82
· Visningar
10 048
Senast: vallhund
·
M
  • Låst
Dagbok Nu har det gått fyra månader sedan Nelli åkte tillbaka till Skåne (detta var vad som hände: länk). Hur har det gått? Det har varit fyra...
Svar
9
· Visningar
1 534
Senast: clusia
·
  • Låst
Dagbok Igår blev det mörkt och jag trillade ner i ett svart hål igen. Idag lever hoppet. Ett långt telefonsamtal ingav hopp om förbättring samt...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Tänk dig att du får ett erbjudande om en anställning. Du vet inte vad du kommer att få för arbetsuppgifter, bara vilken titel du får. Du...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Dagbok Ibland får man ta tuffa beslut och sommaren 2018 kommer alltid att vara förknippat med just det, detta vet jag trots att sommaren inte...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok En sommar tillsammans med mina föräldrar och min storebror. Man kunde vada dit från en större ö i Medelhavet när det var lågvatten. Jag...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Det finns egentligen en massa saker jag finner intressanta, men jag saknar gnista och entusiasm att göra något. Jag lägger så lite tid...
Svar
16
· Visningar
1 728
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Måndag skickade jag in cv och personligt brev. Tisdag ringde dom. Onsdag var jag på intervju. På måndag ska jag skriva kontrakt :)...
Svar
13
· Visningar
1 346
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Mår inget vidare, allt har kört ihop sig. Har insett att det inte är realistiskt att bo kvar här, utan måste sälja huset o flytta...
Svar
19
· Visningar
2 450
Senast: vallhund
·
  • Låst
Oro
Dagbok Ibland fastnar jag i någon hopplös känsla av att alla människor är så hatiska och jag känner mig så obekväm i dagens samhälle. Det är...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag bara funderar på hur det är.
Svar
1
· Visningar
653
Senast: tara
·
  • Låst
Dagbok Finns det? Typ att jag får upp som pratbubblor med olika innehåll som jag kan spinna vidare med de tankar som poppar upp i min hjärna...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 118
Senast: cassiopeja
·
Svar
0
· Visningar
692
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok För snart fyra år sedan började jag på mitt nuvarande jobb. Ett jobb som är ett av de två roligaste jag haft i hela mitt liv! Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag tittade snabbt igår på ett program på tv med Caroline Klüft och fastnade vid ett uttalande som jag grunnar på idag. Man är bra som...
2
Svar
36
· Visningar
1 976
Senast: Ray
·
  • Låst
Dagbok Det här med diagnos eller inte diagnos, har ju diskuterats en del. I mitt förra inlägg gjorde @Tora en kommentar som fick mig att tänka...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
12 967
  • Låst
Dagbok Jag kan visst inte sova i natt. Det är inte så konstigt då jag dels tog en tupplur mitt på dagen men sen har jag också ätit fel. Och så...
Svar
0
· Visningar
683
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp