Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag var till psykologen idag igen. Ofta känns det inte alls bra när jag åker därifrån. Idag kände jag mig frustrerad och irriterad. Det...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 226
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Dagbok Haft lite tankegångar idag om att vilja köpa huset vi nu hyr. Om jag försöker kalkylera lite mellan aussi-dollar och svenska kronor så...
Svar
8
· Visningar
3 388
Senast: Luff
·
  • Låst
Dagbok För en vecka sen fick jag reda på att jag inte får vara kvar på stället där jag nu städat i 5 år. Det känns åt helvete, den ansvariga...
Svar
16
· Visningar
1 622
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Idag är en dålig dag, jag är jättetrött, på dåligt humör och ja, saker är bajs helt enkelt. Min fundering just nu handlar om något som...
Svar
14
· Visningar
1 858
Senast: SiZo
·
  • Låst
Dagbok I skrivande stund sitter jag ute i trädgården och kollar på när hantverkarna bär upp x antal kilo spackel till badrummet på...
Svar
0
· Visningar
696
Senast: Elisha
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag och provred en islänning hos grannen en bit bort. Först blev det en liten tur i skogen och ägaren följde med till fots. Det...
Svar
6
· Visningar
1 497
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
Dagbok Jag var och tog ett nytt test för att kolla mina järnnivåer. Och gissa om min glädje när jag såg att Ferritinet återigen har tagit...
Svar
0
· Visningar
1 396
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok När jag är ute och går, brukar jag ofta passera ett ställe där det står 4 hästar. Det är en shettis, en arab, en islänning och sen någon...
Svar
12
· Visningar
1 745
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu när våren börjar gå över i sommar och permobilen är en stor frihet. Äntligen kan jag använda fler sinnen än ögonen när jag tar mig...
Svar
0
· Visningar
896
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok När jag för en dryg månad sedan gick upp till att jobba 75% och det fungerade, så var det som om en börda släppte. Det är skit att vara...
Svar
9
· Visningar
2 614
Senast: Lalinea
·
  • Låst
Dagbok Bukebloggen, är det ens värt att skriva här? Jag vet inte... Jag skrev i en tråd för inte så längesen som handlade om att synliggöra...
48 49 50
Svar
981
· Visningar
50 799
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Jag börjar bli sugen på att ta upp ridningen igen. Frågan är bara vilken nivå jag ska lägga det på. Tre dagar i veckan som jag red förra...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Herrejösses, tror inte vi kunde varit stoltare över vår lilla "Racerponny" i fredags. Och så mycket beröm han fick, ja dottern också så...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är nu drygt 2 år sedan jag flyttade hit. Jag hade ingen som helst anknytning till orten och hade aldrig ens varit här innan jag åkte...
2
Svar
34
· Visningar
3 547
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Vill bara visa mina älskade marsvin :love: 4PUoY-14 MGJ UGP GP Define Ubblebubble *Bubble* Bubble är min gammelfarbror som snart fyllar...
2
Svar
33
· Visningar
5 113
Senast: Lyan
·
  • Låst
Dagbok Den som läst den här tråden vet att jag senaste dygnet varit på sjukhus. Något de förstås ville göra var att ta blodprov. Oh joy...
2
Svar
21
· Visningar
2 567
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det känns som om jag snart blir uppsagd från mitt bemanningsjobb. Jag är så galet trött hela tiden och misstänker att chefen märker det...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 368
Senast: mackan
·
  • Låst
Dagbok Igår fick jag höra av min sambo att jag är tjock. Var kanske inte riktigt det första jag ville höra när han kommer från jobbet ( Efter...
Svar
13
· Visningar
4 662
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Dagbok All kostsam massage och all enveten dressyrträning har gett resultat. Fjärthäst har börjat bygga ryggmuskler :up: :bump...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte jag hem från Stockholm. Längs vägen tänkte jag handla en del. Det var ju det som jag hade som dagens uppgift. Dessvärre...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp