Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Igår red jag Senioren för sista gången. Jag var i stallet i god tid och stod i hagen en bra stund och myste med hästarna innan jag tog...
Svar
7
· Visningar
1 499
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 211
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag borde egentligen vara nöjd med tillvaron och är väl på sätt och vis det också. Jag är fysiskt frisk, jag har ett bra jobb, jag äger...
Svar
8
· Visningar
1 564
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
Dagbok Igår när jag sov en stor del av dagen tänkte jag att jag nog behövde dygna för att komma på rätt köl. Så var det inte. Vid tvåtiden i...
Svar
0
· Visningar
712
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den tycks jag ha tappat. Jag hade som mål idag att ta ner fjolårets humle och sätta upp spaljén som har ramlat ner. Det är något som...
Svar
12
· Visningar
1 225
Senast: förvirrad
·
  • Låst
Dagbok Igår låg det ett vadderat kuvert i min brevlåda. Det var från mamma. Jag öppnade och där låg en bok plus ett antal fotografier från min...
Svar
10
· Visningar
2 012
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Känner att det nog skulle vara skönt att skriva av sig lite... Här verkar man ju (tyvärr) inte ensam om att må dåligt heller, så någon...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Men det var nära vi sålde honom vidare till första bästa :cool: För heeeelt plötsligt gick han inte lasta :cautious: Tog över 15-20 min...
Svar
5
· Visningar
1 310
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag har funderat lite på det här vad andra planerar, gör och hinner med, jämte vad jag själv planerar, gör och hinner med. Till exempel...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
23 588
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Jag skrev i den här tråden som handlar om anledningar att vara lycklig, men fick tänka en del för att komma på något ö.h.t. Det jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 059
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok På fikarasten på jobbet idag så var det några som pratade om kontaktlösa bankkort, efter en reklamannons i tidningen om den ökade risken...
2
Svar
20
· Visningar
2 310
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag försöker få grepp om hur jag fungerar och hur det ska hanteras. En sak som jag funderat på är att jag kan vara ganska rastlös, så...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 078
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok För några dagar sedan såg jag att Seniorens ägare bjudit ut hans sadel till försäljning. Jag frågade idag om den andra hästens hoppsadel...
Svar
8
· Visningar
1 373
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 367
Senast: Luff
·
  • Låst
Dagbok Jag känner mig less idag och misströstar. Det finns inget som känns kul och jag får ingenting gjort. Ibland funderar jag på hur mitt...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 347
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Funderar på företagsnamn till mitt framtida företag :p Företaget handlar om att transportera människor från A till B. Jag vill inte ha...
2
Svar
21
· Visningar
1 996
Senast: EZMK
·
  • Låst
Dagbok Jag har tydligen skrivklåda idag för det här blir andra inlägget för dagen (även om jag började förra inlägget igår.) Nu har jag...
Svar
3
· Visningar
1 282
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tankarna snurrar och det är svårt att koncentrera sig på jobbet. Med tanke på händelserna igår så känns mina livsval hotade. Hela min...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 805
Senast: dobbis
·
  • Låst
Dagbok Anna blickade rofyllt ut över horisonten. Det hade börjat skymma och den annars så starka solen låg som en mild persika ovanför...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: Singoalla
·
  • Låst
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
1 948
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp