Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.:cry:
11 12 13
Svar
246
· Visningar
15 337
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Det blev lite ändrade planer. 2 dagar efter att jag skrivit på papper och lämnat in min uppsägning så ringer min arbetsledare och säger...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Jag kom ut ur mitt föräldrahus o hittade min älskade saab combicupe helt vandaliserad (många år sedan jag sålde den). Samtidigt fick jag...
Svar
0
· Visningar
509
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok På måndag skall jag träffa min gode man. Vi har träffats tidigare o han har rätt utbildningar/erfarenheter för uppdraget. Han är...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Jag har beställt ett gäng intressanta böcker från nätet. Ser fram emot att läsa dem, även om jag som vanligt har en hög som väntar på...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 117
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Var jag tillsammans med en man vars psyke jag beundrat i flera år, han är artist. En dag i sängen kläcker han ur sig att han börjat...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Efter att ha genomlidit en eländig heldag i Norrtälje. Han var från Iran o i min ålder eller lite yngre. Det startade med vilka...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Dagbok Min semester har börjat. Sista jobbveckan tillbringades i Spanien. Jag hade bästa rummet på stället, d.v.s. rummet närmast köket. Dit...
Svar
12
· Visningar
1 296
Senast: Magiana
·
M
  • Låst
Dagbok Igår kväll var jag och red "tanthästen" (en mogen dam med raka åsikter), lite mattare igår än vad hon brukar men det var riktigt varmt...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: mooi
·
  • Låst
Dagbok På turridningen jag jobbar tar vi emot alla slags ryttare för en 2-timmars ridtur (skritt för nybörjare och trav om dom vill. Galopp...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 931
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Dagbok Det blev en smidig försäljning som kändes helt rätt. Nu väntar fortsatt avveckling, men verkar inte bli det lättaste. Marknaden är...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: kryddelydd
·
M
  • Låst
Dagbok Redan 1 juli och imorgon går jag in på sista jobbveckan innan semestern. Ska bli riktigt skönt! Denna helg är full fart, "kalashelg" då...
Svar
1
· Visningar
588
Svar
82
· Visningar
10 029
Senast: vallhund
·
M
  • Låst
Dagbok Nu har det gått fyra månader sedan Nelli åkte tillbaka till Skåne (detta var vad som hände: länk). Hur har det gått? Det har varit fyra...
Svar
9
· Visningar
1 522
Senast: clusia
·
  • Låst
Dagbok Igår blev det mörkt och jag trillade ner i ett svart hål igen. Idag lever hoppet. Ett långt telefonsamtal ingav hopp om förbättring samt...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Tänk dig att du får ett erbjudande om en anställning. Du vet inte vad du kommer att få för arbetsuppgifter, bara vilken titel du får. Du...
Svar
6
· Visningar
1 061
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Dagbok Ibland får man ta tuffa beslut och sommaren 2018 kommer alltid att vara förknippat med just det, detta vet jag trots att sommaren inte...
Svar
1
· Visningar
977
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok En sommar tillsammans med mina föräldrar och min storebror. Man kunde vada dit från en större ö i Medelhavet när det var lågvatten. Jag...
Svar
12
· Visningar
1 590
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Det finns egentligen en massa saker jag finner intressanta, men jag saknar gnista och entusiasm att göra något. Jag lägger så lite tid...
Svar
16
· Visningar
1 707
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp