Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag kom jag inte upp ur sängen förrän vid halv två. Motivationen saknades. Ute har det varit soligt till och från hela dagen...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
13 987
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
Dagbok Obesvarad kärlek, att inte kunna nå eller vara med någon man älskar. Vad ska man göra? När det gör för ont, man känner sig lost, inte...
Svar
0
· Visningar
584
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Idag kom jag till skott med att ringa VC igen. Det hade jag inget för. De hade inga fler telefontider kvar för dagen. Det funkar ju som...
Svar
8
· Visningar
796
Senast: Amha
·
  • Låst
Dagbok Igår hände nåt väldigt konstigt. Jag fick ett mentalt sammanbrott mitt ute på puben med min pv och bland vänner. Vi hade vart ute och...
Svar
7
· Visningar
1 765
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Ni som har möjlighet, titta ut o se den förtrollande natten!
Svar
0
· Visningar
398
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Så ska man ta sig ett dopp i poolen och plötsligt står grannens snoriga 5-åriga tvillingar och klänger på staketet. "Dags att gå hem...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Jag har sjukskrivit mig idag. Det är andra gången den här veckan. Jag orkar inget så jag lyssnar på musik. Den rösten alltså.
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Lyan
·
  • Låst
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 187
Senast: Sirap
·
  • Låst
Dagbok Det har i tidigare dagboksinlägg diskuterats hur lång tid mina morgonrutiner tar. I de rutinerna ingår att steka en pannkaka. Det är det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 816
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den här helgen hade jag tänkt skörda mina grönsaker, men igår regnade det och idag ligger jag i sängen och är apatisk. Måendet är inte...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
12 991
Senast: Calyptra
·
  • Låst
Dagbok Jag tycker ju att jag har skalat ner mitt liv rejält, släppt en massa saker på min to-do-lista, för att bara göra sådant jag verkligen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 786
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Det finns en slags självständighets-stöd-center, och det är en person där som tagit på sig att hon ska hjälpa mig. Skrivit under någon...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Vill egentligen, för första gången, tillbaka till Sverige nu, men. Två ponnys, en hund och fem höns. Och så pass som behöver ordnas, vet...
Svar
9
· Visningar
964
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Efter mitt förra inlägg om prioriteringar, så valde jag att dra ner på ridningen en gång per vecka under odlingssäsongen (som är t.o.m...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 784
Senast: Amha
·
  • Låst
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Luff
·
  • Låst
Dagbok Igår satte vi upp solskyddet och invigde poolen igen! Vi var rätt skraja men efter att nån varit där och fixat och vi tagit nytt...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok UUHHHH :wtf::wtf::wtf: Jag och pv skulle testa nya swimming poolen igår! Vi var i i kanske 10-15 minuter och verkligen njöt, så himla...
Svar
0
· Visningar
749
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Det är nu 10 år sedan jag började få konstiga symptom som jag i efterhand lärt mig var stressrelaterat (så som att plötsligt och...
Svar
9
· Visningar
1 799
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Den här gången var det lite mindre fokuserat. Många hundar i lokalen, hög ljudnivå och en något övertrött hund. Men några fina övningar...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...som inte kostar 1.400:- för 50 minuter? Jag tror inte det. Jag tror över lag inte på psykiatrin i den här stan, definitivt inte...
Svar
0
· Visningar
696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp