Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det är nu 10 år sedan jag började få konstiga symptom som jag i efterhand lärt mig var stressrelaterat (så som att plötsligt och...
Svar
9
· Visningar
1 801
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Den här gången var det lite mindre fokuserat. Många hundar i lokalen, hög ljudnivå och en något övertrött hund. Men några fina övningar...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...som inte kostar 1.400:- för 50 minuter? Jag tror inte det. Jag tror över lag inte på psykiatrin i den här stan, definitivt inte...
Svar
0
· Visningar
697
  • Låst
Dagbok En stor del av min tid går fortfarande åt till att försöka jaga vidare efter något som kan lösa mina hälsoproblem och få mig att må...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: Sar
·
  • Låst
Dagbok Fredagen började bra när jag åkte ifrån mobilen hemma :up:. Om man ska fixa de sista förberedelserna inför helgens kräftskiva ute på en...
Svar
1
· Visningar
632
  • Låst
Dagbok Om dryga halvtimmen ska jag åka och skriva på de sista pappren och få nycklarna till vårt nya hus!! Såååå taggad!! 6 månaders...
Svar
0
· Visningar
540
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Nu är hösten här, och med den nya ridrutiner för min del. I våras red jag 1½ gång i veckan på stora ridskolan, och ungefär en lektion i...
Svar
0
· Visningar
653
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag ska om 10 min iväg och representera ranxhen jag har jobbat för i ett community meeting som vi blivit inbjudna till. Annat namn är...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Jag bara MÅSTE lufta min hatkärlek till dem. Jag har sett dem, på bild, på andra. På de som kämpar med dem, på de som får det att se så...
Svar
18
· Visningar
2 544
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Igår var första träningspasset på agiltykursen. Pälsmonster och jag gick ju en nybörjarkurs i våras, så det här är en fortsättningskurs...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så då var det gjort. Ansökte om temporärt uppehållstillstånd med arbetstillstånd igår. 50 000kr kostade det att "skicka iväg ansökan" så...
Svar
11
· Visningar
880
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok Jag tror de flesta av oss stönar lite lätt bara man hör/läser ordet :angel: Men det var iallafall vad terminens andra lektion bestod...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Herrejävlar. Nu är det nära...En dröm håller på att bli sann. F.o.m någon gång i mitten av September kommer jag att börja jobba på...
2
Svar
20
· Visningar
3 159
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Ok. Ska ha kontinuerligtet i dagbokandet har jag tänk. Så biter i det sura äpplet trots frånvaro av inspiration. Är lite trögt med det...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok I lördags var vi och hämta nya lillbåten. Jösses vad stor vår andra ser ut bredvid :rofl:
Svar
0
· Visningar
722
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Vissa dagar är bättre än andra ;)
Svar
0
· Visningar
1 489
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Rolig rubrik!! Fan vad krångligt det är att immigrera! Kostar skjortan gör det också. För att inte tala om hur lång tid allting tar och...
Svar
3
· Visningar
1 779
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok Efter att min första upprördhet lagt sig över min skenande vikt samt bekräftelsen jag fick på mina hälsoproblem i boken som handlade om...
Svar
4
· Visningar
1 774
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag ställde mig på vågen häromdagen. ... (Tänk att en sådan liten handling kan få såna följder...) Det visade sig att jag hade gått upp...
2
Svar
29
· Visningar
5 000
Senast: Bulldoozer
·
  • Låst
Dagbok Första höstlövet skådat. Under morgonpromenaden. Litet och knallrött, mot den annars gröna och bruna marken. Luften är svalare med, och...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: Krokus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp