Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag har sjukskrivit mig idag. Det är andra gången den här veckan. Jag orkar inget så jag lyssnar på musik. Den rösten alltså.
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Lyan
·
  • Låst
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 177
Senast: Sirap
·
  • Låst
Dagbok Det har i tidigare dagboksinlägg diskuterats hur lång tid mina morgonrutiner tar. I de rutinerna ingår att steka en pannkaka. Det är det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 804
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den här helgen hade jag tänkt skörda mina grönsaker, men igår regnade det och idag ligger jag i sängen och är apatisk. Måendet är inte...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
12 943
Senast: Calyptra
·
  • Låst
Dagbok Jag tycker ju att jag har skalat ner mitt liv rejält, släppt en massa saker på min to-do-lista, för att bara göra sådant jag verkligen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 740
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Det finns en slags självständighets-stöd-center, och det är en person där som tagit på sig att hon ska hjälpa mig. Skrivit under någon...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Vill egentligen, för första gången, tillbaka till Sverige nu, men. Två ponnys, en hund och fem höns. Och så pass som behöver ordnas, vet...
Svar
9
· Visningar
956
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Efter mitt förra inlägg om prioriteringar, så valde jag att dra ner på ridningen en gång per vecka under odlingssäsongen (som är t.o.m...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 760
Senast: Amha
·
  • Låst
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: Luff
·
  • Låst
Dagbok Igår satte vi upp solskyddet och invigde poolen igen! Vi var rätt skraja men efter att nån varit där och fixat och vi tagit nytt...
Svar
0
· Visningar
543
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok UUHHHH :wtf::wtf::wtf: Jag och pv skulle testa nya swimming poolen igår! Vi var i i kanske 10-15 minuter och verkligen njöt, så himla...
Svar
0
· Visningar
743
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Det är nu 10 år sedan jag började få konstiga symptom som jag i efterhand lärt mig var stressrelaterat (så som att plötsligt och...
Svar
9
· Visningar
1 792
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Den här gången var det lite mindre fokuserat. Många hundar i lokalen, hög ljudnivå och en något övertrött hund. Men några fina övningar...
Svar
0
· Visningar
587
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...som inte kostar 1.400:- för 50 minuter? Jag tror inte det. Jag tror över lag inte på psykiatrin i den här stan, definitivt inte...
Svar
0
· Visningar
692
  • Låst
Dagbok En stor del av min tid går fortfarande åt till att försöka jaga vidare efter något som kan lösa mina hälsoproblem och få mig att må...
Svar
5
· Visningar
1 163
Senast: Sar
·
  • Låst
Dagbok Fredagen började bra när jag åkte ifrån mobilen hemma :up:. Om man ska fixa de sista förberedelserna inför helgens kräftskiva ute på en...
Svar
1
· Visningar
625
  • Låst
Dagbok Om dryga halvtimmen ska jag åka och skriva på de sista pappren och få nycklarna till vårt nya hus!! Såååå taggad!! 6 månaders...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Nu är hösten här, och med den nya ridrutiner för min del. I våras red jag 1½ gång i veckan på stora ridskolan, och ungefär en lektion i...
Svar
0
· Visningar
641
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag ska om 10 min iväg och representera ranxhen jag har jobbat för i ett community meeting som vi blivit inbjudna till. Annat namn är...
Svar
0
· Visningar
696
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Jag bara MÅSTE lufta min hatkärlek till dem. Jag har sett dem, på bild, på andra. På de som kämpar med dem, på de som får det att se så...
Svar
18
· Visningar
2 532
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp