Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag känns våren i luften! All snö på gården är bortsmält och man börjar skymta små skott på träden. Härligt tycker jag. :) Våren är...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Ett säkert vårtecken; odling! Idag har jag försått morötter, rädisor, zinnia, lejongap och aster. Nu är det bara att invänta sommaren så...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok På kursen jag går så ska man träna på att iaktta sig själv, sina känslor och sina reaktioner i olika situationer. Känns lite underligt...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ibland flyter det liksom, det bara händer och allt går som smör i solsken. Go känsla, var längesedan. Avslutade med en skogstur på...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag tränar tydligen hela tiden på att hitta balansen mellan aktiviteter och vila, och verkar fortfarande ha en del kvar att lära. Efter...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Var inne i ett sånt antiläge att jag inte ens ville åka till veckans enda ridlektion, kände bara ”ORKAR inte, låt mig sova!”. Var 99%...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Indra tycker vattenmatta är läskigt, fast efter att hon hoppat den ett antal språng. Då kommer hon på att man måste stanna. Kom över...
Svar
0
· Visningar
125
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Mycket konstig dag på jobbet. Jag är van att ständigt bli ifrågasatt och nedvärderad och klassad som okunnig av en viss person som tror...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag blev faktiskt ganska påverkad efter helgens noclearround, märkte jag på veckans tre ridlektioner. En tanke som INTE min inre...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle få rida min hoppkompanjon Dunja - fina fröken långöra - på clearrounden som jag anmält mig till på ridskolan. Det kändes bra...
Svar
0
· Visningar
785
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok indra har tagit bettet lite väl mycket nu på sistone för lillmatte så vi beslöt att byta hästar. Jag har inte suttit på Indra sedan...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har sista gången gjorts. I tisdags var det vetrinärvisningsträning med ridskolehäst, lägga på täcke och linda ben på kursen och idag...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flow nu när det gäller ridningen. Det är SÅ roligt, och som @Araminta skrev något som jag måste försöka ta...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Äntligen fick jag och tinkan hoppträna. Det är så kul! Tinkan var lika laddad som hon brukar. Avslutande mening var, lite fort idag men...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Sedan jag flyttade hit har det ju inte blivit så jättemycket ridet. När jag hunnit rida seniorhästen ett par gånger, fick hästens matte...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Med betoning på lite, eftersom min luftrör la av under lektionen. Pollensäsong i kombination med att det är något "fel" i det ridhuset...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fullspäckat schema och så UVI på det, kanske inte så underligt jag vaknade med migrän i morse :yuck: Lördagen så öppnade jag fiket...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fyra sadlar hemma för test. Stubben genesis, stubben edelweiss, santa cruise fucsio och jensen hopp. På med dem på kajsa en efter en och...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jesus, vad tiden går. Redan en vecka sedan GHS och helg igen. Veckan har innehållet grönt kort kurs och ridning blandat med löpning...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp