Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Eftersom jag hade fått sitta på finaste Dunja förra veckan närde jag en stark förhoppning om att få fortsätta på henne. Det har ju ändå...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Två dagar efter att avtalet var skrivet och handpenningen lagd kom det ut en annons på blocket på en exakt likadan båt som våran förutom...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I samband med kursen jag går nu som handlar om sårbarhet och mod och att öppna sig för sårbarhet, så ska man fundera ut situationer där...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I lördags var det först P&J med dottern och medryttarhästen. Första start efter vintern så bara 60 och 70 för lite check och uppvärmning...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Igår provred jag en häst. Jag följde med ägaren på hoppträningen som hon skulle på och efteråt red jag en stund på uteridbanan. Det var...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vi kom på en ny hoppövning. En fyrkant i mitten bestående av hinderstöd i kvadrat och kryss i varje sida. Utmärkkt att träna...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Stel på hela höger sida. Sitter i skuldran känner jag och går upp i nacken. Värmer vetekudden och ser om det hjälper lite. Har ni aldrig...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok En enda ridlektion blev det den här veckan, men vilken lektion sen! Jag hade lätt kunnat byta bort minst 5 lektioner på andra hästar mot...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ja båten alltså :) Ingenting är officiellt än, inget kontrakt skrivet och inga pengar överförda. Men vi har sålt båten Första som bokade...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok 10 mil, så det är bara att gå upp i tid för att komma i tid. Hittade för första gången en parkering nära sjukhuset. Vilket istället...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det händer ganska regelbundet att jag rekommenderar yoga till folk. En del tycker det är provocerande. Ursäkta, men jag kan inte låta...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har märkt att det är som att vissa ämnen söker upp mig vid olika tidpunkter. Efter min stresskrasch så har jag sökt kunskap om...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Så tar vi repris på gårddagen. Men idag fick jag bara lyssna och inte säga något. Bara helt fantastikt igen, nu har vederbörande fått...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Fantastiskt vilken skitdag. Började mitt föredrag med att få påpekande om att det var fel på skriften och slutade med detsamma. I mitten...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok För cirka 3 veckor sedan, d.v.s. en vecka innan jag flyttade, la jag in ett par annonser om att bli medryttare. Svaren har lyst med sin...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter nedslag i 80 skärpte hon sig och lyfte hovarna i 90cm. Hon börjar bli duktig lilla prinssessan.
Svar
0
· Visningar
182
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Mycket ridning den här veckan – räknar jag från lördag till lördag så kommer det bli totalt 5 ggr. Vilket kanske inte var helt passande...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är himla kul när man känner det går framåt i ridningen :D Var tillbaka på Zetra igår, det är väl tanken jag ska ha honom hela...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
409
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp