Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Denna underbara lilla individ :heart. När jag ser på honom eller bara tänker på honom är det som om något varmt och lent flyter ut runt...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Jag har ofta tänkt att det vore väldigt roligt att ha ett "eget" Stjärnorna på slottet eller att vara med i Så mycket bättre (fast jag...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Om man inte vet vad man ska tänka eller göra och inte riktigt hittar fart åt något kan det bli väldigt sirapsaktigt att ta sig fram över...
Svar
0
· Visningar
764
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Ibland, speciellt de senaste veckorna, tycker jag att det känns så tråkigt att vara vuxen. Det känns som att man inte längre har rätt...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Drabbades just av en nästan desperat längtan efter sommaren. Det riktigt sliter i mig. Sommaren är för mig en tid att liksom läka ihop...
Svar
7
· Visningar
939
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Sagan om sanningsspegeln Det var en gång en vanlig människa som var ute och vandrade i ett för henne ännu okänt område. Hon kisade mot...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Imorgon ska Frej äntligen bli av med gipset. Så skönt! Det har varit lite trassel med det. Första två veckorna satt det hyfsat men...
Svar
1
· Visningar
586
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Första december När vår saga börjar har en lång och mycket kall höst redan övergått i vinter. Isen har lagt sig över sjöar och...
2
Svar
35
· Visningar
3 155
Senast: ptr
·
  • Låst
Dagbok Så bråkiga tankar man kan ha ibland. När man bara borde bara här och nu. Frejen är ju opererad nu igen, i måndags. Gipsbyte är bokat...
Svar
4
· Visningar
1 195
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Sedan några dagar tillbaka vet jag äntligen exakt när Frej ska få komma till djursjukhuset igen. På måndag klockan 9 har vi tid. Trots...
Svar
0
· Visningar
554
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Nu är det bara ungefär två veckor kvar tills jag ska till veterinären med Frej. För några dagar sedan hade jag nästan bestämt mig för...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Kadi
·
  • Låst
Dagbok Frej och jag har haft ett par ganska bra veckor. Tränat nosework och haft det rätt trevligt. Efter att ha funderat en hel del så hade...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
3 940
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Vi, eller jag förresten, hunden fattar nog inte sånt, har gått och väntat på att det ska bli den 15-16 november sedan den 2/10. Eftersom...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp