Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Idag var jag och klättrade för första gången. Har ju varit sugen väldigt länge och nu har min bästis man tagit grönt kort, så det var ju...
Svar
0
· Visningar
508
Senast: pepp
·
Dagbok Idag hade jag denna i ett vadderat kuvert i brevlådan 😂😂 ingen aning från vem. Bästis blånekar...
Svar
6
· Visningar
745
Dagbok Sa en kvinna på jobbet till mig idag. Jag såg ut som ett frågetecken och sa att jag är allt annat än kär. Men hon tyckte att nåt hade...
Svar
0
· Visningar
582
Senast: pepp
·
Dagbok Idag är det exakt 1 år sen jag och min bästis bröt. Ni som vet ni vet. Känner mig så himla långsint som fortfarande tänker på det, men...
Svar
6
· Visningar
1 068
Senast: pepp
·
Dagbok Skulle gå ut med lilleman, han stormskällde och lunkade på som vanligt. Sen blev han tvärhalt, vägrar stödja på höger framben. Pappa...
Svar
16
· Visningar
829
Senast: pepp
·
Dagbok Idag fick jag en trofé. 16 år på bukefalos :love: Detta forum har gett mig så himla mycket under alla år! Tack hörrni! :heart
Svar
0
· Visningar
315
Senast: pepp
·
Dagbok Tanken var först vandring i höga kusten med några vänner. Men jag inser att det drar iväg för mycket, det skulle gå på närmare 3000 kr...
Svar
7
· Visningar
812
Senast: Emor
·
Dagbok Planen var middag och häng med bästis, hennes man, hennes mamma plus sambo. Nu skrev bästis att hennes mamma redan hade planer så...
2
Svar
37
· Visningar
4 440
Senast: pepp
·
Dagbok Jag tänker mycket på tiden efter Totte. Hur man ska överleva. Han är det finaste jag vet och det bästa som hänt mig. Kändes verkligen...
Svar
12
· Visningar
1 308
  • Låst
Dagbok Idag fick jag hem detta... :confused:
2
Svar
23
· Visningar
2 316
Senast: Magnum
·
  • Låst
Dagbok Då var det dags för veterinären för lilleman igen... Förhöjda levervärden, och lite förhöjt i bukspottkörteln. Igen :cry: Han hade...
Svar
13
· Visningar
1 634
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Har ju länge tänkt ta tag i mitt mående. Men tänkt att jag klarar det själv. Men ensam är inte stark. Det har varit ett genomvidrigt år...
2
Svar
30
· Visningar
2 372
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Hittade detta i lådan idag. Väldigt gulligt, men har ingen aning vem det är ifrån 😂 man måste ju skriva med namn!
Svar
8
· Visningar
855
  • Låst
Dagbok På sistone har jag börjat sova så fruktansvärt dåligt. T.ex igår la jag mig vid 21, lite svårt att somna. Vaknade vid 23 att jag...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Idag fyller min älskade vän år. Må vi få många fina år till 🥰🥰
Svar
4
· Visningar
604
Senast: Bison
·
  • Låst
Dagbok Jag blir så trött så trött. I fredags fick jag spontant ut med min bästis, vi hade en skitkul kväll. Behövde det verkligen då jag cravar...
Svar
3
· Visningar
730
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Jag saknar S. Eller åtminstone det vi hade. Vi var så sjukt tighta och visste allt om varandra. Aldrig haft en sån vänskap :( Jag har...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: clusia
·
  • Låst
Dagbok Väldigt bra jul att ta ledigt på :) Jag har alltid rest med pojkvänner/1bästis. Men, jag tror det är en väldigt bra utmaning att åka...
2
Svar
27
· Visningar
3 949
Senast: Urigurien
·
  • Låst
Dagbok Igår skrev en tjej till mig på instagram att jag verkade skön och om jag ville dricka kaffe och prata nån dag, jag föreslog promenad...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Ni flesta vet ju om min historik. I lördags hade vi våran stora sommarfest och jag skrev som vanligt till min mamma dagen efter att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 876
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp