Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det som skulle bli en mysig hemmakväll med film och god mat med bästis och man slutade med djursjukhus... Hennes ena katt började spy...
Svar
6
· Visningar
1 599
  • Låst
Dagbok Har semester om en vecka och i veckan skulle jag börja lära upp min kollega i posten (hon hjälper mig redan i städet) Det har varit...
Svar
8
· Visningar
1 392
Senast: Raderad medlem 19815
·
  • Låst
Dagbok Hittade mina provsvar på vårdkontakter nu! Fattar ingenting :) B--Hemoglobin (Hb) Resultat: 149 g/l P(vB)--Glukos Resultat: 4,8 mmol/L...
Svar
5
· Visningar
273
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Är så himla trött hela tiden. Nu har det blivit en ond cirkel där jag inte ens orkar åka och träna. Har de senaste veckorna blivit att...
Svar
18
· Visningar
1 131
Senast: Araminta
·
  • Låst
Dagbok Fick detta idag på jobbet :love: Så fint! En tjej sa också efter att ha varit på en nystädad toa att det var som att gå in på en...
Svar
0
· Visningar
990
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok ... imorgon har jag varit nykter i en vecka. Det må låta fjuttigt, men är stort för mig. Har fått ta omväg hem efter jobbet då jag känt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 058
Senast: Raderad medlem 6459
·
  • Låst
Dagbok Dricker vin pga ensam. Bästis 1 har middag med sin familj i stan. Bästis 2 har lilla julafton utanför stan. Resten har pojk/flickvänner...
Svar
3
· Visningar
253
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Jag har börjat spara till pensionen! Via mitt städställe så fick jag träffa en rådgivare som hjälpte mig att ordna ett sparande till...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Idag gifter min bästis sig :love: med världens bästa kille. Ska vara fotograf och tärna, kände mig gråtfärdig redan igår, så får se hur...
Svar
0
· Visningar
746
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Pjuh! Är helt knäckt. Tog ut en extra semestervecka då de tänkte sätta mig i patrullen förra veckan (jag förklarade hur mycket jag...
Svar
0
· Visningar
851
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok I tisdagskväll fick jag en hemsk huvudvärk, onsdagskväll började käken och örat göra ont och torsdagkväll åkte jag in till akuten. Fick...
Svar
14
· Visningar
1 205
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Det blev lite ändrade planer. 2 dagar efter att jag skrivit på papper och lämnat in min uppsägning så ringer min arbetsledare och säger...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Måndag skickade jag in cv och personligt brev. Tisdag ringde dom. Onsdag var jag på intervju. På måndag ska jag skriva kontrakt :)...
Svar
13
· Visningar
1 346
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok För en vecka sen fick jag reda på att jag inte får vara kvar på stället där jag nu städat i 5 år. Det känns åt helvete, den ansvariga...
Svar
16
· Visningar
1 611
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp