Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Så himla skönt att bli av med den där förbaskade tanden. Tyvärr fick jag tandvärk igen fast den mildare sorten som botas av två alvedon...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: et_flickan
·
Dagbok Den vägen skrämmer mig lite, fast inte på samma sätt som förut. Förut gick jag runt och visste att jag skulle misslyckas, ännu en gång...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: et_flickan
·
Dagbok Som rubriken låter, det hände något obehagligt för två helger sen. Två av min mans vänner dök upp. Det är två trevliga män så de var...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: et_flickan
·
Dagbok Hade sån fruktansvärd tandvärk efteråt. En sån där hemsk smärta så man till och med funderar ut hur man kan dra ut tanden själv på bästa...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: iNHALE
·
Dagbok Nu har jag fått nog. Lagade en tand i onsdags. En djup lagning som. Det var lite osäkert om den kunde lagas men vi försökte ändå...
Svar
8
· Visningar
688
Senast: et_flickan
·
Dagbok Så himla stolt över mig själv. Jag kan erkänna att jag inte var tuff när jag kom in och jag vibrerade lite samt mådde lite illa när mitt...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: et_flickan
·
Dagbok Den här PTSDn är snart ett minne blott. Det är så fantastiskt på så många sätt. Lite halvjobbigt att jag är i en "lära känna mitt nya...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Myzan87
·
  • Låst
Dagbok Dock efter sommaren. Hon ringde mig igår och bokade ett telefonmöte. Inga fysiska möten får has på mottagningen. Så idag talade hon om...
Svar
0
· Visningar
961
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Någonstans i huvudet hade jag redan några dagar innan vi åkte till Stockholm förstått att det inte skulle bli någon resa. Det var inte...
Svar
17
· Visningar
1 448
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Vi har haft tre utbrott på mindre än en timme nu på eftermiddagen. Hur hanterar jag dom? Ibland hanterar jag de inte alls bra. Ibland...
Svar
13
· Visningar
2 006
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit så stressad över den. Samtidigt glad så klart. Och förväntansfull. Men helt jäkla livrädd ibland. Det är så långt från min...
Svar
11
· Visningar
1 201
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Igår gjorde jag maken lite skakis. Berättade att jag ska sluta med preventivmedel. Han satt och åt men slutade tugga, spärrade upp...
Svar
0
· Visningar
784
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Eller ja om vi bortser från influensan jag fick på julafton och som höll i sig till mitten av januari är det väl min första vanliga...
Svar
6
· Visningar
752
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Japp det hände förra helgen. Han ville ha sällskap i telefon medans han tog en cigg. Jag tänkte, varför inte? Så vi pratade länge...
Svar
8
· Visningar
1 080
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Min man har haft två lite dåliga dagar och jag reagerar som jag alltid gör när sånt inträffar. Blir tyst, smyger runt för att inte höras...
Svar
0
· Visningar
581
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Ner som en pannkaka. Är jätte låg. Verkligen jätte låg. Känner igen dessa symptom så väl, det var precis så här jag mådde för ett par...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Tror förvisso att det är influensan när jag tänker efter. Så här dålig blir jag aldrig av en vanlig förkylning. Hela jul, nyår och...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Vi skulle fixa pass idag. Sagt och gjort, det gick ju jätte smidigt tills min man nämner signaturen. Då kommer jag på att helvete, skrev...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Inte för att vi planerat något på nyår men jag vill ändå att den här förkylningen viker hädan. Jag kommer garanterat hosta sönder ett...
Svar
7
· Visningar
838
  • Låst
Dagbok Jag är helt färdig. Först terapi där vi idag kollade upp vart vi är i processen. Min terapeut säger precis som jag, att jag kommit...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp