Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Igår lyssnade jag på en inspelning från terapin. Passade på att göra det medans jag städade och diskade i köket. När jag väl var klar...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Jag har gått i terapi i snart ett år och har gjort så mycket framsteg. Det är helt galet vad terapi kan göra. Jag var lite skeptisk till...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Vaknade i morse och fick en chock när jag tittade ut. Helt vitt ute. Igår kväll började det snöa men jag lever troligen i någon slags...
Svar
0
· Visningar
748
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok I fredags fick jag reda på att fk nekat mig sjukpenning igen. Denna gången pga att jag troligen lämnade in ansökan för sent. Så det är...
Svar
0
· Visningar
532
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Idag fick mannen sin nhl resa, eller ja våran nhl resa är det väl egentligen. Mamma hade paketerat in den väl i en gammal chokladask...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Jag och mannen igår. Väldigt romantiskt var det. Han jobbade eftermiddag och jag kom inte på det förens runt 18 tiden 🤣 och när han kom...
Svar
2
· Visningar
474
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag nervös när jag åkte till terapin. Jag visste att jag skulle behöva gå igenom en händelse och att jag skulle spelas in och...
Svar
0
· Visningar
862
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Har jag köpt till mannen, eller ja jag bokar, min mor betalar. Han och jag ska åka till Washington i mars och se på nhl hockey, på vårat...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Jag är inte den som berättar för random person vad jag varit med om. Jag är inte heller den som öppnar mig för folk jag känner...
Svar
19
· Visningar
1 921
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Den här helgen kommer jag kunna leva på länge. Vara barnledig och göra absolut ingenting, eller ja vi spelade WoW och så var vi VI. Det...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Det är alltid lite tråkigt när jag inte får se min psykolog på en hel vecka. Jag behöver verkligen de där samtalen men samtidigt var det...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Idag diskuterade vi mina undvikanden. Jag kallar det ursäkter men då blev min psykolog lite ledsen. Jag. Måste. Vara. Snällare. Mot...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Dagbok Eller ja, dottern har ju sin underbara mormor som hon sover hos nån gång i månaden. Men jag börjar känna att jag skulle vilja ha min...
Svar
12
· Visningar
1 363
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag fått läxor och lite uppläsning av en ledsen psykolog som tyckte jag var elak mot mig själv när jag kallade mig lat och...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Igår pratade jag lite med en vän som försöker bli gravid. De har försökt i fem månader och hen ville mest prata av sig om sin...
Svar
12
· Visningar
1 706
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag tid på psykiatrin ang ett nytt läkarintyg och framtida medicin mot min ADD. Hon var garanterat en av de bästa läkarna...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Dagbok Först och främst måste jag verkligen tala om hur otroligt lättad jag är nu när vi fått mer timmar på dotterns förskola. Stressen gick...
Svar
15
· Visningar
1 941
Senast: farin
·
  • Låst
Dagbok I morse ringde mamma mig, jag hörde våran katt som vi haft sen 2006 skrek i bakgrunden. Hon ville låna våran kattbur för Tyson som...
Svar
6
· Visningar
1 635
Senast: MJLee
·
  • Låst
Dagbok Äntligen har det skett. Vi har fått utökad barnomsorg. Utan problem. Något som går framåt i livet. Känns bra. Bra för dottern och bra...
Svar
6
· Visningar
1 674
  • Låst
Dagbok Jag kände att jag ville skriva av mig lite tankar och funderingar. Tror verkligen det behövs nu när min terapi kommer bli intensiv...
Svar
0
· Visningar
554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp