Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Nu blev jag kallad lat av en nära anhörig. Tack för den, verkligen! Det hela började med att jag blev sjuk för tre veckor sen. Min...
Svar
15
· Visningar
1 384
Dagbok Idag var det dags att kravla sig upp på hästryggen igen. Snälla Pelle tar väl hand om mig. Jag är riktigt förtjust i honom, vilken...
Svar
1
· Visningar
430
Senast: nullo-modo
·
Dagbok För första gången på mer än sex år. Vilken lycka! Vi fick hem en ny häst i fredags. En trevligt travare vid namn Pelle. Det var Första...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: et_flickan
·
Dagbok Vilken helg det varit. Så mycket känslor och intryck. Det har varit jätte roligt att träffa brorsan. Vilken förändring han gjort men...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: et_flickan
·
Dagbok Och jag är faktiskt nervös. Mest för att bryta den skyddsbarriär jag byggt upp i alla dessa år. Nu ska den raseras och jag ska verkligen...
Svar
0
· Visningar
447
Senast: et_flickan
·
Dagbok Drömde i natt att jag hade väldigt ont i magen. Tyvärr var det inte bara en dröm. Vaknade precis 06.20 av en fruktansvärd tryckande och...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: et_flickan
·
Dagbok Det har varit en spännande vecka. Måndag, förra veckan var lite väl spännande. Första dagen på arbetsplatsen och jag skulle möta upp...
Svar
4
· Visningar
644
Senast: et_flickan
·
Dagbok Har fått en arbetsträning på ett vaktmästeri :banana::bump: Kunde verkligen inte passa mig bättre. Jag är så glad att äntligen på komma...
Svar
5
· Visningar
661
Senast: et_flickan
·
Dagbok Jag mår så fruktansvärt mycket bättre och är piggare redan. Klarar av dotterns humörsvängningar utan att själv börja gråta. Har till...
Svar
0
· Visningar
577
Senast: et_flickan
·
Dagbok Okej. Jag mår fortfarande skit. Är rejält nedstämd, trött, arg, och orkeslös. Inte förens nu började jag fundera på om jag börjat med...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: et_flickan
·
Dagbok Min mormor ligger och väntar på döden. 94 år är hon. Om en månad ungefär ska hon fylla 95. Min mormor är en av de finaste, snällaste och...
Svar
1
· Visningar
507
Senast: Hippocampus
·
Dagbok De senaste dagarna har varit så svarta. Inte bara vädret utan psyket. Jag får kämpa ordentligt för att inte helt tappa det och bara...
Svar
0
· Visningar
375
Senast: et_flickan
·
Dagbok Herregud vad trött jag är och det är inte märkligt med tanke på att jag inte sett solen sen oktober. Ikväll tittar dock månen fram men...
Svar
0
· Visningar
386
Senast: et_flickan
·
Dagbok Ja, så sa min far häromdagen när vi videosamtala :down: han var och tvungen att kommentera min dubbelhaka. Som att det var jätte roligt...
Svar
5
· Visningar
1 231
Senast: et_flickan
·
Dagbok Den här hösten har börjat lysande. Jag är förvånad att jag fortfarande inte fått en deppresion. Först bråk med svärmor som spårade ut...
Svar
0
· Visningar
619
Senast: et_flickan
·
Dagbok För två veckor sen rök jag ihop med svärmor. Det var väl lite väntat att det skulle hända med tanke på hur det varit. Vi redde väl ut...
Svar
0
· Visningar
641
Dagbok Idag hade jag mitt sista möte med min psykolog för centret för traumatisk stress. Jag fick hem papper redan i fredags där hon skrivit en...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: et_flickan
·
Dagbok En av mina vänner är väldigt rädd för tandläkaren. Troligen mer rädd än jag om man säger så. Hon har haft jätte ont efter en tand hon...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: et_flickan
·
Dagbok Min mans farfar är död. Han tog sina sista andetag runt fyra idag. Vi fick ett telefonsamtal runt två att hans familj satt vid honom och...
Svar
4
· Visningar
502
Senast: MJLee
·
Dagbok Idag var mitt sista besök hos tandläkaren. Det är ju kul att komma dit nu. Prata lite musik med den ena som är metalfan precis som jag...
Svar
2
· Visningar
587
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp