Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok För några dagar sedan satte jag själv ut en annons om att jag söker bostad. Det var det vanliga infot om jobb, ekonomi, att jag är...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok På måndag börjar jobbet igen. Jag är mer slutkörd än någonsin. På nätterna vaknar jag och kan inte somna om. Inget är kul längre. Jag...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är inne på min sista semestervecka och det enda jag gör i princip är att sitta framför datorn och leta jobb och/eller nytt boende...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag förstår mig inte på husvagnens värmesystem. Bakom värmepannan hittade jag vad jag tror är en 12 volts cirkulationspump som får...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har tänkt tala med vården om sambons intellektuella oförmåga men jag vet inte om han skulle låta sig undersökas. Om han trots allt...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok och behöver någon att prata med men jag vet inte vem som ska lyssna. Jag orkar inte ens prata med lillsyrran för jag vill inte belasta...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag måste välja men vet inte hur. Jag har listat mina alternativ och det finns inget val som är solklart bättre än de andra. Eller jo...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är verkligen sugen på ett hus i södra Sverige men samtidigt så avig mot att byta jobb. Jag har tittat runt lite och det har hänt att...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har semester och behöver inte göra någonting. Medryttarhästen är halt så jag rider inte ens. Idag har jag rensat ogräs i en rabatt...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag vaknade jag tidigt, solen skiner och det skulle vara en perfekt dag för en utflykt. Jag vet bara inte vart jag ska åka. Risken är...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag spinner vidare på möjliga lösningar för mitt semesterproblem http://www.bukefalos.com/f/blog.php?b=14914 Igår frågade jag på FB om...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Min semester har börjat och jag har sett fram emot att få åka med husvagnen till skåne och hälsa på lillsyrran. Dessvärre har jag ingen...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det finns dagar då jag påminns om att jag faktiskt inte riktigt är frisk än. Jag har förvisso gjort helt enorma framsteg de senaste åren...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår skulle jag rida men hästen hade slagit sig och var halt så jag fick gå tillbaka till hagen med den. Ridhjälmen hade jag i handen...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Mitt riduppehåll varade visst bara 10 dagar. Idag red jag en bekants häst som hon tagit hem efter att den varit hos fodervärd ett år...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag sprang jag ett 5-kilometerslopp för första gången och det var en häftig upplevelse. Målet var ju att springa på under 40 minuter...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I morgon kommer jag att springa mitt livs första lopp. Om någon för några år sedan sagt till mig att jag skulle springa ett lopp så hade...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag dök det upp ett förslag från en vän om att vi skulle kunna bytlåna bil om jag ska åka iväg med husvagnen. Ingen dum idé alls. Men...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Terminens sista ridlektion reds i torsdags. Vi delades upp i två lag och sen lekte vi hela lektionen. Vårt lag vann och jag kammade hem...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag var det sista tisdagslektionen och vi fick hoppa på terrängbanan :) Först red vi fram självständigt på fältet och den lilla vita...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Upplägg nybörjarlektioner ridskola
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp