Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag satt och surfade runt lite på youtube och hittade en film med en häst vars namn är bekant. Filmen är från 2009 och det går inte att...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu är det bara 2 veckor kvar av ridskoleterminen. Sen blir det ett väldigt långt uppehåll. :( Min medishäst A kommer ju att åka hem...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag var det lektion igen och det kändes 10 gånger bättre än tisdagens lektion. Jag red ett holländskt halvblod och det var faktiskt...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Gårdagens ridlektion gick riktigt skitdåligt. Så här i efterhand undrar jag om det berodde på att jag hade spö i handen. Ibland rider...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju ridit två lektioner i veckan ett tag nu och jag tror det gör en viss skillnad faktiskt. Men så får vi ju rida samma häst...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är lite mycket nu. När jag varit och tittat på bostaden i torsdags mejlade jag ägaren med lite frågor som jag inte fick besvarade av...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar om jag inte tagit på mig lite för mycket. För lite knappt två månader sedan gick jag upp i arbetstid så att jag nu jobbar...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag sett den. Bostaden. Mitt första intryck var att den var mycket liten. Jag undrar om den angivna storleken verkligen stämmer...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Livet är som en spännande bok. Man vet aldrig vad som väntar när man vänder blad. Jag hade fel om bostaden som jag ska åka och titta på...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har hittat en annons på Blocket om en bostad att hyra. Det är verkligen inte den idealiska bostaden men det är billigt och det är på...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag skulle jag ha ridit en privatlektion på A för första gången. Det var min ordinarie ridlärare från torsdagsgruppen som skulle hållit...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Andningen är en så grundläggande funktion att man ofta gör det utan att funderar på hur man gör det. I ridningen har den en stor...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är. Livet strömmar i mig och utanför mig och tar mig på upptäcksfärd. Ofta kan jag känna mig saligt lycklig utan anledning, lika...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle bytt till sommardäck på bilen den här helgen men så började det toksnöa och sambon har dessutom lånat ut min garagedomkraft...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag varit iväg och hoppat lite bana på ridskolan igen, först en clear round och sedan en klass till med bedömning fel+tid+stil...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det slår mig ofta hur mycket mitt liv har förändrats de senaste åren. Numera har jag det faktiskt riktigt bra, men jag har verkligen...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit i behov av ett tandläkarbesök ett tag nu då jag får ont i tänderna när jag äter. Problemet är bara att det inte bara är...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft hjärnsläpp och dagens planering blev inte helt optimal. Normalt sett rider jag G på onsdagar men nu när jag är hundvakt...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår var det andra gången jag red i den hoppinriktade gruppen. Förra gången fick jag en av mina favorithästar, en andalusier och igår...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Förra veckan åkte jag ju av G som studsade och som haft tendenser till det även veckan innan. Igår red jag ut och han var hur cool som...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp