Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag har haft A för mig själv hela helgen och han har varit en pärla. Igår taggade han till lite efter galoppen men lugnade ner sig efter...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag red G på ridbanan igår då jag inte kände för att ge mig ut i skogen i mörkret. Det är rätt mycket snö kvar men det finns några...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ja, jag funderar på att ta en lektion till i veckan på ridskolan. Det skulle då bli i en hoppgrupp eller en hoppinriktad grupp. I min...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det var inte de bästa förutsättningarna som rådde inför dagens hoppning. Hästen jag fick hade jag ju inte ridit på 3½ månad så det...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har anmält mig till en blåbärshoppning igen. Rimligtvis borde det funka för på hoppkursen som jag gick i vintras gick det utmärkt...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag hade vi lite galopparbete över bommar på schemat med en upphöjd bom i varje hörn och en i mitten längs med medellinjen. Där var det...
Svar
0
· Visningar
241
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag ska ha A en vecka framåt men oturligt nog har jag åkt på en förkylning. Det är flera år sedan jag har varit sjuk. I regel brukar jag...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Fr.o.m. imorgon och lite drygt en vecka framåt kommer jag att ha A för mig själv för då ska hästmatte åka bort. Det är bara onsdag och...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok T är ju fodervärd till A och tiden börjar närma sig då det är dags för A att åka hem någon gång i april. Det känns riktigt tråkigt. Allt...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Red G idag igen och det var skitdåligt väglag så det blev skritt. Ridvägarna vid det stallet plogas (utom stigarna i skogen förstås) och...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag blev det hoppning i ridhuset med A. Det var T:s förslag och hon följde själv med för att assistera. Jag kan inte påstå att jag...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Då är min period som extramatte över. Ägarna till de 3 hästar jag passat kom hem i natt. Idag red jag en sista gång på den äldre...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag kunde jag ta det lite lugnt för på fredagar slutar jag jobbet lite tidigare. Jag kom till stallet ganska tidigt, mockningen gick...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Konversation i ridhuset idag: Jag: Skulle du kunna korta galoppen? Hästen: Javisst, säg bara till hur mycket. Jag: Skulle du kunna göra...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det finns gott om tid att tänka på saker när man står och mockar hästskit. Morgonens mockning var inget undantag. Jag undrar om man...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det har minst sagt varit mycket ett tag nu men nu kommer jag att ha ridfritt i fyra dagar. De senaste veckorna har jag bara haft två...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag var sista dagen på dressyrkursen och äntligen fick jag den stela ponnyn att börja mjukna. Förvisso blev han aldrig mjuk som...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar när jag ska lära mig rida egentligen. Allting känns bara samma, samma, samma hela tiden och jag får inga nya aha-upplevelser...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår fick jag frågan om jag hade fått träningsvärk efter hoppkursen förra veckan. Nej, det hade jag inte fått. Idag fick jag frågan om...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I morse vaknade jag vid halv sex och kunde inte somna om så det var ingen risk för försovning. Efter en tidig frukost åkte jag till G...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp