Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag hade tänkt rida A i ridhuset idag men när jag väl kom dit fick jag inse att det var bara att ändra planerna. Snön hade nämligen...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Sista dagen på hoppkursen blev avklarad idag och det var banhoppning på schemat. Vid uppvärmningen fick jag åter samma problem som...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag hade tänkt ta lite sovmorgon idag men vid halv sju plingade mobilen. Det var från en av hästägarna vid hoppstallet som undrade om...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag var det äntligen dags för hoppkursens första dag. Jag fick ju byta häst och det blev till det bättre. :) Den jag valt först var jag...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag är en sån dag då jag borde legat kvar i sängvärmen. Det har bara varit det enda stöket efter det andra. I morse skulle jag...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det blev ett riktigt busväder idag med rikligt med snöfall och blåst på tvären. Jag red A idag och han var inte så förtjust i att få...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I förmiddags red jag A igen och det var vår första tur till ridhuset. Det tar nästan en halvtimme att skritta dit. Sen när man väl var...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag var det sista ordinarie ridlektionen för terminen. Som vanligt gick jag till kontoret när jag kom för att kolla vilken häst jag...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag blev det ridning på både G och A. Jag åkte till G efter lunch för då skulle jag hinna rida ut en sväng medan det var ljust. Idag...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Hästägarna till de tre hopphästarna jag ska passa i januari hörde av sig i veckan och undrade om jag kunde ta deras morgonpass den här...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag hade vi hopplektion igen, men oj, vilket manfall! Det var bara jag från den ordinarie gruppen som kom. De andra två som red var...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte jag till G som jag inte ridit på två veckor nu. När jag kom till stallet var det beckmörkt och två personer stod och lastade...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag har det varit fullt ös. På morgonen gick jag en sväng på drygt 4 kilometer och sen åkte jag till jobbet. Tisdagarna brukar börja...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag favoritskäcken igen och känslan som dominerade idag var funkar, funkar inte, funkar, funkar inte. Ibland kändes det som...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag möjlighet att rida igen lektionen som ställdes in förra veckan. Jag hade ju ett himla sjå att hitta en lämplig grupp men...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag blev det provridning på hästen som står i grannens stall och det var ju lite intressant. Det fanns ingen brukbar ridbana så när...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det vart strömavbrott på ridskolan idag så alla lektioner blev inställda. :cry: Så nu måste jag fundera på när jag kan rida igen den...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det vart ju ett fasligt skitväder idag och blötsnön hade börjat lägga sig när jag red ut. Jag red lite övergångar mellan skritt och trav...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag när jag skulle ut på en sedvanlig promenad mötte jag en granne som har häst i stallet hos en annan av mina grannar. Hon stannade...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag den lilla ponnyn på 143 cm igen. Vi var bara 4 stycken idag så det var trevligt. Tre av oss satt på skimlar, den fjärde på...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp