Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Western Detta är en Crates sadel men jag vet inte om det är en trail, reining eller vad det nu är. Är det någon som kan se det mha dessa bilder...
Svar
11
· Visningar
2 028
Senast: FunnyFlyer
·
T
Western ... min nya stjärna Gators Cyberdream! :love: Vi hämtade henne i Strängnäs igår. Hon hade åkt ända från Trollhättan så vi övernattade i...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 023
Senast: Paxinarion
·
I
Körning Hejsan! Har nån av er en bild på en Nordsvensk eller ardenner som jobba i skogen. Gärna vara en bild på hela hästen. Klar o fin...
2
Svar
37
· Visningar
11 748
Senast: Lutten
·
Körning Ja, som ovan, får man i Sverige tävla körning med både läder och-syntetselar, eller måste selen vara i läder?
Svar
2
· Visningar
761
Senast: trofé
·
H
Trav Någon som har en bild? Hur inverkar bettet och varför har man det?
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: Heira
·
K
Hoppning Jag rider just nu ett PIGGT fullblod som värkligen tar tag i hindrena med bulle och bång. Det jobbiga är bara att så länge som hon gör...
2
Svar
20
· Visningar
1 925
Senast: Krulidut
·
Islandshäst Har några frågor som jag hoppas ni kan reda ut. Som storhästmänniska får man liksom ingen bra bild av Islandshästridningen allmänt...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 880
Senast: Muninn
·
Dressyr Ni som är insatta. hur kan man få delta i skrittprogrammet fast man klarar av galopprogram o även tävla bland icke handikappade på reg...
Svar
16
· Visningar
3 035
Senast: busfro
·
B
Western jag har suttit och letat typ hela natten efter bilder från hjo ko 2006 och 2005.. men hittar inte så många:cry: vet att ja har sett...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: J_Ekblad
·
Distans Jag undrar vilket man ska köpa en GPS eller en pulsmätare? Vilket har man mest nytta av?
Svar
18
· Visningar
1 924
Senast: rachan
·
Hoppning Jag spånar lite på hoppsadlar och är lite inne på och vill veta mer om, i fall att det är någon som har - en Jacson Jean Luc eller en...
2
Svar
25
· Visningar
2 718
Senast: Cheran
·
T
Körning :confused:om jag ska starta enklkare tävligar vad ska jag ha för vagn någon som har förslag var kan jag hitta programen man ska köra...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Touchie
·
I
Islandshäst jag har två islands pojkar valack och hingst, ena 2 1/2 andra 1 1/2 . jag funderade på att börja med tömmkörning för den äldre till...
Svar
13
· Visningar
1 172
Senast: issikka
·
  • Låst
Dressyr under 2007 har det kommmit ett nytt franskt märke på dressyrsadlar till Sverige. Tydligen samma grundare som childeric hade från början...
Svar
13
· Visningar
3 313
Senast: Centaur
·
Distans Hejsan! Jag är distansnybörjare med en snart 5-årig arabkorsning (läs gatukorsning). Har precis börjat pulsa honom, och jag får det till...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: Rucksack
·
M
Dressyr Ja, som rubriken antyder skulle jag vilja veta vilka dressyrsadlar som har en relativt flat sits, tyngdpunkt långt fram och passar en...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: Jempa
·
T
Hoppning Har tittat på lite hästar utomlands och fastnat för en i ett välkänt tjeckiskt stall. Undrar om någon annan köpt häst därifrån och...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: TB-lover
·
Hoppning Ska köpa en förbygel, måste ha den omgående, så vilket är bäst, med resår eller inte? För/Nackdelar? Är ju jättesvårt när man inte haft...
Svar
12
· Visningar
1 674
Senast: Jardina
·
Dressyr Finns det nån enda bomsadel som är 125 grader? Mätte min shire, 3 år och "omusklad" igår och fick det till 125 grader.. Nyfiken om det...
Svar
9
· Visningar
1 396
Senast: Tussilago
·
B
Hoppning Hur funkar de? Är de bra? Hållbara? Är de säkra? Oj, många frågor. :confused:Men jag vill veta mer om dem innan jag kan beställa. Någon...
2
Svar
28
· Visningar
3 544
Senast: Borst
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp