Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
  • Låst
Hoppning Kan någon skriva här vad de är för ändringar i hopp-TR 2008? När man läser på Svenska ridsportförbundet så står det en massa, både nytt...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: LenaH
·
G
Islandshäst Ja... Då till min fråga: Vad tycker ni om Gautis hull? Är ju så mycket snack om just islandshästarnas tjocklek, så jag startar en sådan...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
16 310
Senast: Salka9
·
P
Western Läste att det finns en viss ridteknik inom Western Pleasure som kallas "spur stop". Någon som vet om det används i Sverige också...
2
Svar
28
· Visningar
2 856
Senast: lillaida
·
M
Islandshäst Hur går det med era Kofri avkommor!? Bilder?! Vad gör ni nu, och hur är dom i psyket!? Hur var mamman?! Vad har dom för färg? o s v...
2
Svar
20
· Visningar
7 156
Senast: idunn
·
V
Islandshäst Hej igen! Jag är i tagen att köpa nya ridgrejer men frågan är vad jag ska ha på fötterna? De flesta som rider islandshäst verkar ha...
2
Svar
20
· Visningar
2 084
Senast: just-me
·
Körning Jag brukar alltid köra ut själv med min ponny, men när vi kör ut med andra hästar drar han iväg, när vi travar eller galopperar. Får...
Svar
17
· Visningar
1 791
Senast: NIRSGÅRD
·
R
  • Låst
Dressyr Ni som har lite erfarenhet med att rida på kandar, är det svårt? hur "duktig" anser du att måste man var för att klara av det? vad...
Svar
4
· Visningar
1 356
Senast: break_a_leg
·
Hoppning har precis köpt en till pålle. En holsteiner efter; e. Cicero och ue.Furioso II Furioso känner man ju till väl men jag har letat runt...
Svar
11
· Visningar
1 104
Senast: LouiseE
·
Körning Hej! Var får man tag på en sådan? Och kan man köpa "bakseleringar" eller måste man vara superduktig och tillverka själv?? /...
Svar
9
· Visningar
1 117
Körning Tog med kameran på Shettisens motionsrunda idag :D Följ med om ni vill! Ha inte för stor bild bara, filmsekvenserna blir så pixliga...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 105
Senast: Emuliiaa
·
A
Western Detta är en Crates sadel men jag vet inte om det är en trail, reining eller vad det nu är. Är det någon som kan se det mha dessa bilder...
Svar
11
· Visningar
2 021
Senast: FunnyFlyer
·
T
Western ... min nya stjärna Gators Cyberdream! :love: Vi hämtade henne i Strängnäs igår. Hon hade åkt ända från Trollhättan så vi övernattade i...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 014
Senast: Paxinarion
·
I
Körning Hejsan! Har nån av er en bild på en Nordsvensk eller ardenner som jobba i skogen. Gärna vara en bild på hela hästen. Klar o fin...
2
Svar
37
· Visningar
11 742
Senast: Lutten
·
Körning Ja, som ovan, får man i Sverige tävla körning med både läder och-syntetselar, eller måste selen vara i läder?
Svar
2
· Visningar
758
Senast: trofé
·
H
Trav Någon som har en bild? Hur inverkar bettet och varför har man det?
Svar
2
· Visningar
1 227
Senast: Heira
·
K
Hoppning Jag rider just nu ett PIGGT fullblod som värkligen tar tag i hindrena med bulle och bång. Det jobbiga är bara att så länge som hon gör...
2
Svar
20
· Visningar
1 920
Senast: Krulidut
·
Islandshäst Har några frågor som jag hoppas ni kan reda ut. Som storhästmänniska får man liksom ingen bra bild av Islandshästridningen allmänt...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 874
Senast: Muninn
·
Dressyr Ni som är insatta. hur kan man få delta i skrittprogrammet fast man klarar av galopprogram o även tävla bland icke handikappade på reg...
Svar
16
· Visningar
3 026
Senast: busfro
·
B
Western jag har suttit och letat typ hela natten efter bilder från hjo ko 2006 och 2005.. men hittar inte så många:cry: vet att ja har sett...
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: J_Ekblad
·
Distans Jag undrar vilket man ska köpa en GPS eller en pulsmätare? Vilket har man mest nytta av?
Svar
18
· Visningar
1 920
Senast: rachan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp