Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Western Tänkte skicka min 3 åring på inridning, frågan är bara till vem? Tacksam för tips. Inriktning pleasure, hus.
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: Wild Rein
·
T
Distans Som överskriften säger- och apropå föregående tråd- så undrar jag vad fördelen är med en bomlös sadel? Har knappt sett en sådan och är...
Svar
11
· Visningar
1 302
Senast: mahlmt
·
J
Hoppning Hej hej! Funderar på att köpa hem ett sto e. Nobel. Vad har ni för erfarenheter av avkommor till denne hingst? Tkr sj att stoet är...
Svar
2
· Visningar
1 827
Senast: aldente
·
B
Dressyr Letar benskydd för fullt och vill veta lite vad ni tycker om olika sorter. Cl*ssic equine EZ Wrap 11 Cl*ssic equine Legacy System...
Svar
3
· Visningar
1 067
Senast: Ravishing
·
F
Islandshäst Nu kommer den ultimata TÄVLINGSTRÅDEN! Svara på följande frågor: Ryttare Namn: Ålder: Ridit islandshäst hur länge: Tränar för...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
21 411
Senast: Filippan
·
Körning Hej. Jag är i svängarna att köpa shettis eller russ.. Jag hade tänkt köpa en lite äldre häst, ca 10-15 år som är ordentligt inkörd då...
Svar
6
· Visningar
1 387
Senast: _Skifting_
·
G
Fälttävlan Hej, jag undrar en liten sak. Det är så att jag har en liten fullblods korsning ( fullblods pappa, ponny mamma) hon är ca 157 cm. Hon...
Svar
12
· Visningar
1 537
Senast: Nyrelski
·
B
Körning Vad gör ni då? I dag skenade min shettis med mig och dottern i rockarden. Hon blev troligen rädd för en av hundarna(som hon egentligen...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: Geronimo
·
A
  • Låst
Hoppning Vad är det för bedömmning? vad innebär det?
Svar
5
· Visningar
1 674
Senast: LenaH
·
Körning hej... jag skrev en tråd för ett tag sedan ang sele och min rockard. uppdaterar.. har köpt en h**ks bröst sele inkl baksele (vilket...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
9 850
Senast: Underbar
·
Körning Är det någon här som gått på inkörningskurs med sin häst?
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: Goat lover
·
Dressyr Har för ett halvår sedan skaffat mig en övervuxen svensk ridponny som nu börjar närma sig tävlingsdebuten i dressyr. Nu undrar jag vilka...
Svar
4
· Visningar
1 459
Senast: feel
·
L
Western Denna knopp!!! detta är många år sen men jag måste bjuda på den här.. hoppas att fler vill berätta om liknande situationer. Min granne...
2
Svar
34
· Visningar
3 000
Senast: Gordon
·
Dressyr Hej! Ska snart börja rida med kandar, men jag undrar vilket av betten som är skarpast den med tungfrihet eller den som är helt rak...
Svar
16
· Visningar
2 774
Senast: Kitara_
·
P
Körning Hej, Funderar på att köpa en träningsvagn från Equus Driving.Med risk at detta har diskurerads innan :-) 26.000 verkar vara et OK...
Svar
5
· Visningar
3 542
Senast: anitab
·
I
Islandshäst Hur ovanlig är egentligen färgen rödblack? har en egen pojke som som är rödblack och jettefin.:banana:
Svar
13
· Visningar
1 800
Senast: cristobal
·
C
Övr. Grenar Har ett sto efter Trans Island (GB) men hittar i stort sett ingen info om honom eller morfar Lords (USA). Hittar inga andra avkommor...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: Melynda
·
Trav Vilken färg har han? På travsport står han som svart, i Guide des Etalons Trotteurs står han som noir pangaré (någon som kan hästfärger...
Svar
11
· Visningar
2 268
Senast: solros
·
H
Hoppning Halloj jag är en 16 årig tjej som ridit i snart 7 år och älskar hästar nästan över allt annat. Jag rider på ridskola med en duktig...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Hitech
·
Dressyr Hoppas någon har inne kan hjälpa mig :angel: har klämt på ett träns rätt många gånger på mässor och så, men jag är för snål för att...
Svar
19
· Visningar
1 955
Senast: SusieQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp