Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hej! Jag ska iväg och tävla nästa helg för första gången på mycket länge. Det är stilbedömning i de första två klasserna och jag undrar...
Svar
6
· Visningar
848
Senast: mamman
·
Tävling Hallå, Jag har fått för mig att börja tävla och hoppas snart ha mitt gröna kort. Sitter och läser TR och jag funderar på hur vissa...
Svar
6
· Visningar
2 521
Senast: mamman
·
Distans Känns som distanschatten ligger lite lågt just nu så jag skickar in en fråga så vi vaknar till igen:-) Nå, kan jag få lite exempel på er...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
12 278
Senast: Skaune
·
Körning Fram med era mysiga körbilder :banana: Här kommer mitt bidrag:
8 9 10
Svar
183
· Visningar
46 543
Senast: Rialavargen
·
Hoppning Får hem en ny polle i början av maj som vid 7 års ålder inte är inhoppande och inte heller löshoppad. Jag som helst rider runt i långa...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
Körning Ja den förra tråden hade över 1100 inlägg och det började bli jobbigt att skrålla igenom alla sidor. Så nu kör vi igång en ny.
Svar
3
· Visningar
638
Senast: ricca
·
Islandshäst Min isis fick eksem förra sommaren då han kom till mig. Vi bor på landet med mycket skogsbygd och massor av insekter och ingen direkt...
Svar
6
· Visningar
1 103
Islandshäst Hur ser man att hästen har eksem? Köpte ett sto förra våren som enligt säljaren inte har eksem. Hon gick utan täcke hela förra året utan...
Svar
6
· Visningar
993
Tävling Dottern ska snart iväg på sin första riktiga tävling där det är 280 starter! Jag ska köra själv, vilket jag gör jämt till träning...
Svar
16
· Visningar
2 555
Dressyr Såg i en annan tråd här på dressyr att man diskuterade det här med ljus skjorta (ville dock inte kapa den...) Men vad innebär...
Svar
3
· Visningar
943
Western Hej, Hurdan är en westernsadel av märket Sallyoak i kvalitet?
Svar
1
· Visningar
838
Hoppning Hej! Min hopphäst f-05 blev för 3 veckor sedan operarad för karpaltunnelsyndrom i båda frambenen. Hon har inga pålagringar eller...
Svar
2
· Visningar
1 448
Senast: jenga
·
Western När anser ni att hästen är redo för stångbett? och när skulle ni göra undantag?
Svar
5
· Visningar
1 043
Islandshäst Nu funderar jag på att smygstarta tävlingssäsongen, och introducera min unghäst. Jag undrar om ni tycker att det är OK om man rider...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: yew98fq
·
Körning ...från körtävlingar var hittar jag det? Letar just nu främst från tävlingarna som var förra helgen på Flyinge. Tycker körsporten borde...
Svar
2
· Visningar
711
Körning Lite specifik frågeställning så jag valde att skapa en egen tråd. Ponnyn är 120 cm och ny vagn ska införskaffas. Det står mellan...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: skuggi
·
Körning Använder ni skygglappar? Varför? Varför inte? Båda mina är inkörda utan. När vi var iväg i juli så tyckte AE att vi skulle ha...
Svar
19
· Visningar
4 404
Senast: _moa_
·
Körning När börjar ni med det? När ni vänjer vid träns, använder ni då bett med en gång, och isf, vad för bett? När börjar ni tömköra? Och när...
Svar
7
· Visningar
5 188
Senast: fjordtokan
·
Hoppning Hej! :D Jag ska på långfredagen tävla med en ridskoleponny:D detta blir min första lokala tävling. Men behöver hjälp med vad lite...
Svar
7
· Visningar
3 418
Senast: Dandylinn
·
Trav Någon som har erfarenhet av öppen tå? Bra eller dåligt? Blev tipsad om att prova aluminium öppen tå runt om, vet dock inte vad effekten...
Svar
3
· Visningar
3 573
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp