Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej, Undrar om någon snäll islandshästmänniska kan råda/ge tips? Har en bra sadel som ligger väldigt bra på ryggen på min nya häst...
Svar
12
· Visningar
4 514
  • Låst
Dressyr Ny tråd! Hoppas ingen hunnit skapa en redan, letade runt men hittade ingen!
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
302 941
Senast: Tulip
·
Islandshäst Är det någon som känner igen denna märkning och kan tala om vart den kommer ifrån? Vad betyder alla siffror? Värde?
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: Boj
·
Islandshäst Jag har börjat spana på en till häst och har hittat några som jag fastnat för :) Men två av dem är ganska nyimporterade från Island. Så...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
12 100
Hoppning hur lägger jag upp hoppträningen för min 6 åriga valack? han gillar att hoppa å hoppar allt utan att tveka men tekniken är inte så bra...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: NightRain
·
Dressyr Idag börjar SM i dressyr. Vem vinner? Vem förtjänar att vinna? Är någon på plats och kan rapportera? På söndag sänder Horse1 live.
2
Svar
27
· Visningar
2 614
Senast: Fiorano
·
Islandshäst Min häst har slitit ner yttersidorna på sina bakskor nästan helt. Det är inget ovanligt enligt förra ägaren (jag har bara haft hästen i...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Boj
·
Hoppning Onödig tråd :D Vad brukar ni ha för frisyr på hopptävling? Vi har ju (TYVÄRR) inte samma knut-och-bling-kultur som dressyren, vilket...
Svar
6
· Visningar
3 693
Senast: Kallebus
·
Körning En tanke slog mig häromdagen då jag selade ut för en åktur. Fuxfröken har ju en fransk brösta till sin giggsele. Den sitter mkt bra på...
Svar
6
· Visningar
1 032
Dressyr Hur värmer ni upp inför dressyrpass? Jag behöver lite input och roliga övningar för jag tycker det är så himla tråkigt att värma. Jag...
Svar
17
· Visningar
2 267
Senast: orion_x
·
Islandshäst Jag har haft min valack sen ett år tillbaks nu, han testade mycket i början (är rätt så självklart) och sedan lugnade han ner sig. Men...
Svar
7
· Visningar
1 168
Islandshäst Ni som rider isisar med Micklemträns, vad har ni för storlek?
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: Freyr
·
Dressyr Vem vinner? Valegro vs. Damon Hill känns som en av de mest spännande mötena på länge! Båda är fullt kapabla till att producera makalösa...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
13 996
Senast: tuaphua
·
Islandshäst vet inte om det finns en sådan tråd redan? om det gör de så säg gärna till vart den är :) skulle vilja se olika ekipage.. små...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 157
Senast: Michis
·
Dressyr Hej! Jag rider just nu min D-ponny på ett jaktkandar (kimblewick) vilket han trivs otroligt bra med. Han är mycket lyhörd, framförallt...
Svar
8
· Visningar
2 662
Tävling Trodde jag hade fattat meeeen.... icke! Vad betyder detta? AvD B Lätt B Bedömning A
Svar
3
· Visningar
981
Senast: karmandi
·
Islandshäst undrar om det är någon här som har sin häst barfota och rider med boots? min häst ömmar och behöver boots men jag vet inte vilken sort...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Muninna
·
Western Har funderingar på att betäcka mitt "gamla" sto igen, och då jag är en allroundryttare så funderar jag på att ta en bra fullblodshingst...
Svar
0
· Visningar
628
Senast: lillbeka
·
Western Hej Jag är ny på westernridning och fått lära mig att trampa ner hälen. En bekant till mig hävdar att man inte alls ska trampa ner...
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: Ryver
·
Western Vad har ni andra för träningsupplägg och mål för vinterns träning? Vad ska ni fokusera på? Vi har haft en liten träningssvacka sen...
2
Svar
24
· Visningar
4 935
Senast: doleron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp