Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej Jag är ny på westernridning och fått lära mig att trampa ner hälen. En bekant till mig hävdar att man inte alls ska trampa ner...
Svar
8
· Visningar
1 293
Senast: Ryver
·
Western Vad har ni andra för träningsupplägg och mål för vinterns träning? Vad ska ni fokusera på? Vi har haft en liten träningssvacka sen...
2
Svar
24
· Visningar
4 938
Senast: doleron
·
Islandshäst Hej! Jag har en 6årig valack som tränas mycket nu och bygger muskler. Tror ni ha kan behöva något extra foder? Just nu får han bara...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Snurre
·
Western Har en fråga. Hur söker hittar man ägar uppfödare på western fronten??
Svar
14
· Visningar
1 269
Dressyr Behöver träna på vita staket för att få till mina hörn. Visst kan jag åka, men det borde gå att göra nåt enkelt hemma. Behöver inte vara...
Svar
6
· Visningar
1 225
Senast: Blandrastik
·
Fälttävlan Och vad gillar ni/gillar ni inte med er sadel?
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: Marty
·
Hoppning Hej! Är junior och ska börja tävla storhäst i hoppning. Hästen är 14 år alltså ingen unghäst. Får jag rida honom på valfri betsling...
Svar
2
· Visningar
1 859
Senast: Kallebus
·
Western Hejsan! Finns det någon här inne som har aktuell regelbok? Ska snart iväg på tävling och regelboken ligger nerpackad i en...
Svar
2
· Visningar
677
Senast: MacW
·
Tävling Hej! Är det någon som vet om tredelat baucherbett är tillåtet i dressyr enligt tr. tex Sprenger KK Ultra baucherbett? Det finns bild på...
Svar
1
· Visningar
1 720
Senast: fridaxi
·
Islandshäst Kanske inte så aktuellt att göra en tråd om det men behöver verkligen individuella svar. Min unghäst går på vila 2 månader nu eftersom...
Svar
15
· Visningar
3 124
Western Jag har kommit att tycka mindre och mindre om min gamla trotjänare (sadelgjord i neoprene), så därför ser jag mig om efter alternativ...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: sthu
·
Hoppning Jag har en liten fundering om jag ska börja sälja hinder. Bommar, hinderstöd, infångare, grindar osv... Hur är marknaden för detta?? Ni...
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: warg
·
E
Dressyr Tjoho! Någon här som har en Capriole? Hur är kvaliten i lädret? Vilka ryggar passar den på? Jag har hört att dom kan vara lite...
Svar
13
· Visningar
2 809
Senast: Speedway
·
Trav Ännu en drottning har lämnat travet....
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Monimaker
·
Trav Finns det knakappor gjorda for russ? Har ett valdigt litet (standard, men ponny storlek) med pytteben I stallet. Idag gick hon skollopp...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Corminta
·
Islandshäst Har inte sett någon sådan här tråd så jag skapar en. :) Här är min häst (född 2010) i vintras. Och här är han idag (9/4-14)...
2
Svar
38
· Visningar
4 697
Senast: tessinino
·
Hoppning Hej, på söndag gäller det! Jag har åkt på pay and jumper tidigare men inte med min nya ponny. Jag ska bara hoppa 60cm och 70cm men min...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: nattrexx
·
Hoppning Hej! På söndag så ska jag hoppa min första tävling med en ganska slö häst. Han är svår att fatta galopp på, och eftersom att jag inte...
Svar
5
· Visningar
652
Senast: Ryttaren
·
Körning Min travare körs idag med remsele, långbrösta och rockard gjord på bilaxel. Förspänd på vanligt sätt med skaklarna fästa i däckeln med...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: Cilva
·
Hoppning jag undrar lite hur många dagar i veckan ni tycker att man kan hoppa min häst? han är allround å jag rider i skogen å tränar i...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp