Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Min lille ponny är ca 105cm och har idag en cavaletti. Är supernöjd med den vagnen, otroligt smidig. Min tinkerkorsning (blivande grov...
Svar
10
· Visningar
3 387
Senast: sthu
·
Dressyr ... när känner du behovet av att inverka med kandaret? ... hur gör du då? ... hur ... hur mycket kontakt rider du med på... 2 3
Svar
57
· Visningar
7 391
Senast: Ottilia
·
Trav Jag har ett sto som har Extreme Dream som morfar ! Min man vill DNA testa henne för att se om hon bär på AA eller CA genen, är det någon...
Svar
4
· Visningar
2 102
Senast: Kellie
·
Islandshäst Jag har just fått mitt sto tillbaka från en lång vila period (1 och 1/2 år) och som många kan nog gissa så är hon ganska rund. I vanliga...
Svar
12
· Visningar
1 655
Senast: Boj
·
Dressyr Vet att det finns några här som har stenkoll på Childeric. Har de ändrat storlekarna på sitsen på de nyare modellerna? Förut var ju 18"...
Svar
10
· Visningar
3 982
Senast: Centaur
·
Hoppning Hej! Det är såhär att jag har fått ett erbjudande att tävla en c-ponny. Jag har inte varit och provridit den än men jag har funderat... 2 3
Svar
50
· Visningar
17 503
Senast: nomigan
·
Trav Såg att Delvin Gold avlivats pga en olycka i hagen! :cry: Jättetråkigt! Han hade inte startat sen i juli vad jag förstår. Någon som...
Svar
0
· Visningar
1 101
Senast: Working
·
Trav Vilka är era favoritfabrikat om vi splittar selen i flera delar! Modeselar finns väl knappt längre, men för oss som har några år på...
Svar
0
· Visningar
1 510
Senast: YW1966
·
Islandshäst Hej! På vaccinationskortet står det att grundvaccinationen mot hästinfluensa innebär två sprutor med 6 veckors intervall, en tredje...
Svar
18
· Visningar
5 948
Senast: drysno
·
Trav Djurens rätt har gjort en omfattande undersökning/förklaring om travsportens utrustning länk1 och länk2 De har hämtat väldigt många... 29 30 31
Svar
617
· Visningar
60 150
Senast: martha
·
Trav Dags för en bildtråd där vi kan visa hur årets föl växer och utvecklas kanske? Jag börjar med en bensprattelbild på vårt yngsta föl... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
14 639
Senast: JMLL
·
Hoppning Hej! Jag har en riktig noobfråga till er på bukefalos! Har precis tagit grönt kort och letar nu häst att tävla i hoppning med. Kom...
Svar
5
· Visningar
1 894
Senast: Mimsan_
·
Fälttävlan Jag har en gammal ponny (ca 20år men pigg som en 5åring!) som tävlat väldigt högt i fälttävlan, bl.a placerat sig i SM (många år sedan)...
Svar
4
· Visningar
3 792
Senast: Mimsan_
·
Western Jag vill börja rida western på min ponny. Hon är väldigt het och är svår att bromsa osv. Jag skulle vilja skola om henne till...
Svar
6
· Visningar
2 233
Senast: Ginne
·
Körning Jag fyndade mig en vagn idag som jag ska ställa iordning i vinter. Flaket är väl det som är i sämst skick, det är rötskadat så allt där...
Svar
4
· Visningar
1 713
Western Jag har sökt runt på Buke efter en tråd där det står hur man knyter en repgrimma, men jag har inte hittat någon... Tipsa mig gärna om...
Svar
19
· Visningar
6 682
Senast: Texaz
·
Körning Hej på er kära bukare! Jag hoppas nu hitta någon som är kunnig med selar och vagnar.. Jag har 2 vagnar till min mini, en 4 hjula vagn...
Svar
9
· Visningar
3 299
Senast: urkella
·
Trav Vad tycker ni om vagnarna med slagbom? Vilken av vagnarna föredrar ni, Royal eller Custom?
Svar
10
· Visningar
5 299
Senast: maue
·
P
Trav har idag diskuterat olika former utav att äga travhäst. finns ju som sagt flera olika möjligheter att äga en häst på, tex...
Svar
9
· Visningar
2 752
Senast: ghost
·
Övr. Grenar Jag rider hos en tränare en del och har nu tänkt att köpa en vanlig sadel (alltså "ridhästsadel") som jag ska kunna använda på iaf ett...
Svar
2
· Visningar
2 895
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?