Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Jag vet, ingen islandsspecifk fråga, men....de stora bruna ägarana har ibland en annan syn på hästhållning än isisägarna. Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 750
Senast: **BORTTAGEN**
·
Islandshäst finns nu att läsa i Islandshästen. Stackars Prudur! :cry:
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 779
Senast: sambaengi
·
B
Islandshäst Funderar en hel del på mitt träningsupplägg av min isis. Nu är han bara 4 år, började ridas i maj. men eftersom han är så ung har jag...
Svar
3
· Visningar
1 512
Senast: skuggi
·
B
Övr. Grenar Denna tråd kanske inte är helt rätt, men jag lägger en här ändå. Skall hjälpa till att bygga en enkel agility-bana för både liten o stor...
Svar
6
· Visningar
2 433
Senast: Znozan
·
M
Western Har pratat om i HJWR att vi ska ha fest där alla klubbar i distriktet skall bli inbjudna. Med lite jippo och ståhej utan häst. Är det...
Svar
1
· Visningar
1 010
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Islandshäst Jag har importerat en häst från island som jag ska ta föl på, vad måste jag då göra för att få göra det???? Visst måste väll hästen...
Svar
1
· Visningar
1 417
Senast: iller
·
E
Hoppning hästens hoppmod ?jag har en häst som hoppar med glädje upp till 110 ungefär sen är det tvärstopp :eek: iaf jag känner att hon inet...
Svar
4
· Visningar
1 829
Senast: Estelle
·
D
Distans Mitt stall ligger ganska nära Linköpings city, (OBS Kanonbra ridvägar, bättre har aldrig skådats) så ibland rider jag till ett...
2
Svar
35
· Visningar
2 968
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Hoppning Jag kan knappt tro vad jag skriver just nu men såhär är det... Jag har ett 14-årigt sto, tävlad 1.10 och ligger dressyrmässigt...
Svar
9
· Visningar
1 567
Senast: aneka
·
P
Hoppning vilka regler gäller inom hoppningen?
Svar
5
· Visningar
2 241
Senast: Xenox
·
L
Trav Hästpass för \"travare\" avel-ML-1467749-ML-
Svar
0
· Visningar
1 199
Senast: Lima1
·
Hoppning Såg i nya Ridsport två bilder på olika ponnier som gick på bett som jag inte trodde var tillåtna på ponny. Den ena bilden hade ponnyn...
Svar
4
· Visningar
1 463
Senast: Fiorano
·
H
  • Låst
Övr. Grenar Eller kanske till och med någon som vet nåt? Gärna nära Brimingham! Tacksam för svar!
Svar
5
· Visningar
1 647
Senast: Hambo
·
G
Körning Utan att bli ruinerad??? :crazy:
Svar
9
· Visningar
4 310
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Övr. Grenar Hejsan! Läste i en Ridsport för ett tag sen om att det hade varit SM i bruksridning! Bruksridning...*hmm* va e de, tänkte jag...
Svar
7
· Visningar
3 153
Senast: Mitrolle
·
B
Fälttävlan Hej! ska tävla i borås i helgen, är det nån som vet hur banan ungefär kommer att se ut i Lätt respektive debutant? Har hört att de ska...
Svar
13
· Visningar
1 957
Senast: Domaren
·
Trav Vi håller precis på med en ettåring som har stått hos ett proffs, enligt honom har hästen varit i vagn utan problem. Bara ren tur att vi...
Svar
6
· Visningar
1 525
Senast: Snurrfian
·
Distans jag har en häst född 99 och som alltså får gå CR nästa vår. Jag undrar nu, vad behöver jag inför starten? Jag tänker främst på papper av...
2
Svar
35
· Visningar
3 081
Senast: CosmicQueen
·
M
Hoppning Får man göra de på hopptävlingar?? på ponny!
Svar
9
· Visningar
2 575
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp