Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Dressyr ridning-ML-2251242-ML-
Svar
0
· Visningar
1 609
Senast: LoveRindi
·
Dressyr Jag har några frågor om hur poängen sätts under allmänt intryck. Tävlade i helgen och fick till min förvåning en femma på vägarna. Jag...
Svar
6
· Visningar
2 000
Senast: NiraK
·
Dressyr Har de lätta och medelsvåra programmen ändrats något mellan dessa programböcker? Dvs - måste jag köpa en ny programbok om jag har den...
Svar
1
· Visningar
1 615
Senast: NiraK
·
D
Dressyr Lr vad heter, vad är det för program?
Svar
2
· Visningar
1 868
Senast: Xenox
·
S
Dressyr Hallåhej alla dressyrfantaster! jag har hållit på med hästar och ridit i snart 19år. Mest travare och uppfödning. Nu har jag börjat rida...
Svar
3
· Visningar
1 942
Senast: Egot
·
V
Dressyr vad ska man kunna (häst&ryttare) för att rida Msv- dressyr? har kollat på programmen men hittar bara Lb Lc osv..?
Svar
2
· Visningar
6 874
Senast: vide
·
M
Dressyr Idag har det varit dressyrtävling i stallet där min häst är uppstallad. Bara en liten klubbtävling med 10 startande, 4st i LC, 3st i LB...
Svar
2
· Visningar
1 864
Senast: NiraK
·
Q
Dressyr Jag undrar vilken utrustning hästen och ryttaren får/måste ha i de olika klasserna. Skulle bli jätte - glad om någon kunde skriva det...
Svar
6
· Visningar
1 910
Senast: susanne
·
S
Dressyr Vet inte om jag borde skriva det här på utrustning, men eftersom de jag skulle vilja få svar av finns här så skriver jag här... Det är...
Svar
2
· Visningar
2 253
Senast: Immer
·
Dressyr ska ju som sagt var tävla på söndag... Då det var ett tag sedan sist har jag växt ur min vita helskodda. Skulle ju helst av allt vilja...
Svar
10
· Visningar
2 249
Dressyr vad är egentligen skillnaden? och vad använder man för hjälper? och är det någon skillnad på vad de heter på engelska? :eek: ibland...
2
Svar
33
· Visningar
5 967
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp