Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr Ponnyn jag rider har jätte svårt för att öka steglängden i trav, utan då man försöker öka så blir det bara snabbare steg. Någon som haft...
Svar
9
· Visningar
1 339
Senast: HD
·
P
Dressyr när det står t ex står LA för unga hästar, är det endast unga hästar som får vara med då? dum fråga kanske men men.
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: fio
·
L
Dressyr så är man nästan säker på att hitta någon som vet! Elit-niva dressyr för juniorer räknas från vilken klass?
Svar
1
· Visningar
1 198
M
Dressyr Har funderat mkt på detta..... för det verkar ju så självklart och enkelt för er andra att se detta med takt och balans etc :crazy...
Svar
8
· Visningar
3 674
Senast: X_tremless
·
Dressyr Jag behöver hjälp! tydligen verkar det som att vi ska hitta programmet själv inför klubbmästerskapet som går av stapeln 12 juni...
Svar
7
· Visningar
1 387
Senast: Raeman
·
M
Dressyr eftersom jag inte fick lägga den på Gnägg eftersom det handlade om ridning :confused: På Barockforumet ligger 2 filmer i skritt utlagda...
Svar
4
· Visningar
1 322
Senast: goamarie
·
C
Dressyr Då jag själv inte är någon tävlingsryttare just, utan mer en allt-i-allo-ryttare... Men jag vet ju däremot en hel del om tävling... Nu...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 492
Senast: Cronis
·
Dressyr Min häst har inte bländande trav när hon lufsar på i hagen, men när hon kommer till jobb ordentligt har hon "kalastrav" enligt flera...
Svar
1
· Visningar
1 305
Senast: fio
·
Dressyr Jag ska starta min första dressyrtävling om ett par veckor (är egentligen hoppryttare), vad måste jag tänka på som är annorlunda än i...
Svar
2
· Visningar
1 223
Senast: Liselott76
·
Dressyr Började diskutera med en stallkamrat, detta med att utrustningen inom dressyren (tävling) måste vara engelsk, och varför det är så...
Svar
1
· Visningar
1 382
Senast: Qodrofenia
·
Dressyr I ponnydressyr... Måste sporrarna vara av kulmodell eller får man ha vilken typ av sporrar som helst så länge de är 15 mm? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 306
Dressyr Vet att man inte får tävla på hackamore i dressyr men tänkte höra om det är någon här som brukar träna dressyr på det? Har provat det...
Svar
16
· Visningar
2 005
Senast: HubbaBubba
·
S
Dressyr undrar om någon vet bra lydnadsövningar för en häst som inte är helt igång alltså inte för krävande för benen? jag är helt tom på ideer...
Svar
8
· Visningar
5 594
Senast: oidipus
·
Dressyr Vad är det som gäller på en klubbtävling i Lc+LB? Lädertyglar o sporrar är väl obligatoriskt.. Hur är det med tvåledat bett? Något...
2
Svar
23
· Visningar
2 705
Senast: Dimmans_Elaine
·
P
Dressyr Ni som har och tävlar 5-årig ponny i dressyr, vilka klasser tävlar ni?
Svar
3
· Visningar
1 429
Senast: Dimmans_Elaine
·
Dressyr Är det bara jag som inte kan hitta några startlistor till dressyren i Pingst?Listorna skulle ju kommit upp senast i fredags...fälttävlan...
Svar
16
· Visningar
1 866
Senast: ecssory
·
M
Dressyr Satt och tänkte på lätt a programmet. jag har ridit lätt a:1. det innehöll ju bara skänkelvikning, rygga och lite volter + förvänd...
Svar
13
· Visningar
8 026
Senast: Snovind
·
B
Dressyr gnagg-ML-2289185-ML-
Svar
0
· Visningar
1 433
Senast: bazzochic
·
Dressyr VAR hittar man Dressyrprogram 3? Jag ska tävla på lördag (för att hästen skall bli van) och skall då starta dressyyrprogram 3 eftersom...
Svar
3
· Visningar
1 572
Senast: Sammet
·
Dressyr Får man följa spåret längs väggen om man rundar av hörnen när man rider en galoppvolt på 20 dm från A och C? Eller ska man hålla sig...
Svar
9
· Visningar
1 570
Senast: Magdalena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp