Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Ska tävla en lokal dressyrtävling på månda, det är min andra (om man bortser från klubbtävling) och jag har lite frågor... Om allt...
Svar
6
· Visningar
1 295
Senast: Qodrofenia
·
D
Dressyr gnagg-ML-2281047-ML-
Svar
0
· Visningar
1 090
Senast: dressyrlover
·
M
Dressyr På söndag ska jag rida LA:5 där ska man rida både mellan trav, ökad trav, mellan galopp och ökad galopp. hur ska jag göra för att det...
Svar
3
· Visningar
1 546
Senast: Mowglii
·
T
Dressyr när får man rida på nationell tävling?? vad krävs för att få rida La5 på regional och fei på regional?? är lite osäker men är det inte...
Svar
1
· Visningar
1 564
Dressyr Vilka är måtten är 20*40 kort och 20*60 lång?
Svar
4
· Visningar
1 520
Senast: _Peplis_
·
Dressyr Hur viktig är ställningen från rörelseriktningen i skänkelvikning i allmänhet?
Svar
7
· Visningar
1 654
Senast: Lotus
·
R
Dressyr Någon som håller på med frihetsdressyr? Jag ska börja med det och har läst en bok om det. Har du några tips?
Svar
1
· Visningar
2 774
Senast: psychogrrl
·
Dressyr Jag ska starta i ett dressyrprogram där mellantrav och mellan samt ökad skritt ingår. Jag skulle behöva bra tips, som kan hjälpa mig med...
Svar
12
· Visningar
2 379
Senast: Stallflicka
·
A
Dressyr Vad tycker EGENTLIGEN domarna om man kommer in i en MSV dressyrklass på en häst med ett svart schabrak? Det är väl inte allmänt...
Svar
12
· Visningar
2 406
K
Dressyr ..vad ska man göra? Ponnyn går för övrigt super bra, jätte mjuk, stadig men när vi ska fatta galopp så blir han helt konstig("gaaaalopp...
Svar
2
· Visningar
1 458
Senast: karatefisken
·
Dressyr men kan inte någon lägga in bilder och förklara skillnaden på när hästen går bakom lod och bakom hand? Trodde att jag visste vad bakom...
Svar
10
· Visningar
2 105
Senast: Jessica
·
X
Dressyr Hejhej =) hur gör ni när ni knoppar på ett meeting ? Blir inte knopparna fula över natten ? Tack på förhand ! :)
Svar
3
· Visningar
1 426
Senast: Cockney
·
Dressyr Någon som vet om man får ha en tungsticka när man tävlar på kandar?
Svar
19
· Visningar
4 619
Senast: aicha
·
Dressyr Hur håller man tyglarna när man rider på kandar? Dvs mellan vilka fingrar håller man "stångtygeln" resp bridongen?
Svar
17
· Visningar
2 440
Senast: IngelaH
·
M
Dressyr gnagg-ML-2259096-ML-
Svar
0
· Visningar
1 272
Senast: Mowglii
·
M
Dressyr är det LB:1 ? Eller vad gäller i år, nån som vet? :)
Svar
9
· Visningar
3 163
Dressyr om hästen går på ett rakt spår med framdelen innanför och den går på 3 olika spår, är det automatiskt en öppna då bara för att den går...
Svar
6
· Visningar
1 784
Senast: Lena_B
·
M
Dressyr gnagg-ML-2255517-ML-
Svar
0
· Visningar
1 697
Senast: mulle
·
G
Dressyr Hej! Vi ska ordna med en dressyrtävling i stallet och jag har ansvaret för dressyrprogrammen. Det ska vara LB:1, men jag hittar inget...
Svar
14
· Visningar
2 839
Senast: Ylva
·
Dressyr Var på dressyrtävling i helgen! En jättetrevlig tillställning men... En tjej kom i på banan och red i munkjacka... :eek: På slutet kom...
Svar
18
· Visningar
2 334
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp