Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Fälttävlan Hej! ska tävla i borås i helgen, är det nån som vet hur banan ungefär kommer att se ut i Lätt respektive debutant? Har hört att de ska...
Svar
13
· Visningar
1 963
Senast: Domaren
·
Trav Vi håller precis på med en ettåring som har stått hos ett proffs, enligt honom har hästen varit i vagn utan problem. Bara ren tur att vi...
Svar
6
· Visningar
1 527
Senast: Snurrfian
·
Distans jag har en häst född 99 och som alltså får gå CR nästa vår. Jag undrar nu, vad behöver jag inför starten? Jag tänker främst på papper av...
2
Svar
35
· Visningar
3 087
Senast: CosmicQueen
·
M
Hoppning Får man göra de på hopptävlingar?? på ponny!
Svar
9
· Visningar
2 583
Senast: Lady_S
·
K
Körning Den 26 okt. kommer det att finnas möjlighet för de som vill träningstävla i dressyr och precision. Främst lätt klass, men vid intresse...
Svar
7
· Visningar
1 497
Senast: Millis22
·
Western WRCS hade provskrivning idag och vi förundrades över de skumma frågorna. Är det verkligen olika poängavdrag som man ska kunna? Är det...
Svar
1
· Visningar
1 264
Senast: bonefish
·
B
Hoppning Jag har en dotter som tränar för en välkänd elit-ryttare som är A-tränare som anses vara en av de bättre i landet. Under flera år har...
Svar
8
· Visningar
1 865
Senast: Lethal
·
Western vad har ni på er när ni tävlar?
Svar
2
· Visningar
1 185
Senast: TIGERHEART
·
C
Trav Sitter och kollar på gamla lopp med vår lilla stjärna.Ofta gör jag det.Hans storhetsperiod var för exakt tio år sen men allt känns som...
Svar
0
· Visningar
1 216
Senast: Camarotheking
·
Trav Har sett att vissa ska iväg på kriterieauktionen, men vilka ska iväg på själva kriteriet? JAG SKA DIT!! mitt allra första storlopp :banana:
Svar
6
· Visningar
1 445
Senast: Petronilla
·
M
Distans Hur rids det på en distanstävling? Hur mycket trav/galopp och skritt blir det? Hur lång tid tar det att rida t.ex. en fem milare? Är...
Svar
3
· Visningar
1 576
Senast: Trail
·
Hoppning aså ja vill börja hoppa bankar o vattengravar :D men när börjar dom koma in i klasserna :confused: :confused: :bump:sanna :bump:
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: **BORTTAGEN**
·
P
Trav Hej! Pratade med ASVT idag, och de sa att man skulle kunna följa auktionen på deras hemsida. Sitter här och letar, någon som vet var på...
Svar
3
· Visningar
1 819
A
Islandshäst Kan man rida o tävla vanlig klassisk dressyr på en islandshäst :confused: Hur höga klasser är det isåfall rimligt att tänka sej man kan...
Svar
10
· Visningar
2 002
Senast: Trassla
·
Distans Min klubb funderar på att anordna en PP distans för bara klubbens medlemmar. Vad är det man skall tänka på och finns det speciella...
Svar
4
· Visningar
1 618
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hoppning Hur många meter ska det vara emellan två hinder i en kombination med två galoppsprång för en c-ponny?
Svar
10
· Visningar
2 235
Senast: ameo
·
S
Trav gnagg-ML-1461008-ML-
Svar
0
· Visningar
1 173
Senast: sweetsophie
·
B
Övr. Grenar Jippie tjoho! Startboxtränade mina 01:or idag och de skötte sig utmärkt! Hade förväntat mig lite krångel iaf men man kunde tro att de...
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: BJÖRKIS
·
W
Hoppning Var någonstans (och vilket datum) gick Stockhholms DM i hoppning för häst i år? //Kristin
Svar
1
· Visningar
1 070
Senast: Estelle
·
B
Distans hej alla hästvetande. Hur börjar man om man vill ställa upp i en distanstävling, behöver man liknande gröna kort å sånt? å vart får man...
Svar
4
· Visningar
1 470
Senast: CosmicQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp