Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Körning Hej! Är det någon som har erfarenhet av "Körsele de Luxe" från Börjes? Selen kommer från Holland och har ett hyfsat pris. Någon som...
Svar
5
· Visningar
1 242
Senast: lul
·
M
Körning Vi har haft träning i helgen och då kom en ponny kusk med frågan om det finns någon lätt TVÅ axlad maratonvagn till B ponny? Vet att jag...
Svar
4
· Visningar
2 865
Senast: Welsh
·
F
Körning Hur har alla råd att tävla körning egentligen!? Skulle jättejättegärna börja tävla om jag hade råd att köpa fina selar och fina...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 526
Senast: LIA
·
Körning Hej kuskar! Jag är så jättesugen på körning, tycker att det verkar himla skoj. Tyvärr kan jag inte köra, och har knappt någon inkörd...
Svar
1
· Visningar
1 753
Senast: Znozan
·
Körning jag ska presentera körning som en av ridgrenarna på stallets luciashow, och skall därför vara klädd så som man är klädd när man tävlar...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: KaZa
·
M
Körning I programen idag så är alla uppdelade i 16 delar vilket ger totalt 160p. Under samma punkt så kan det ingå samladtrav, arbetstrav och...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: farin
·
Körning bild på loksele \"tranemo\" Är det någon som har en bra bild på en tranemo loksele?
Svar
0
· Visningar
1 493
Senast: Beppo
·
R
Körning Är helt nybörjare inom körvärlden, men har tänkt mig börja så smått då det ser såååå kul ut :) Men vagnarna är ju super dyra, har man...
Svar
3
· Visningar
1 151
Senast: RebeckaKihlberg
·
F
Körning hej är det nån mer som går naturbruksgymnasium där det är körning i utbildningen blir lite nyfiken på hur d e på era skolor??!!! :banana:
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Körning Vad tycker ni är en bra vagn, till en hbl kille på 160 cm MKH? Den ska vara till två personer, inte för tung och hellst vara av den lite...
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: Doneloge
·
C
Körning Jag undrar om någon märkt en förbättring av att använda 3 delat bett med rundad del i mitten?Jag såg nämligen nh film där en...
Svar
11
· Visningar
1 268
Senast: alisson
·
P
Körning Ungefär hur länge brukar ni hålla på och vad gör ni ungefär under ett vanligt dressyrpass? Ni som tävlar i maraton och dressyr, hur...
Svar
15
· Visningar
1 488
Senast: KaZa
·
Körning Kan någon förklara lite om reglerna i lagkörningen för mig..? Jag har fått höra att lagserien är till för nya kuskar, alltså sådana som...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Anton
·
F
Körning Köra med hackamore (ej på tävling), för- och nackdelar?
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: alisson
·
Körning loksele eller bröstsele? Lokselen är väl bättre om hästen ska dra tunga grejor?
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: _L_
·
Körning Egentligen är det konstigt att folk som inte är superduktiga vill delta i ett DM. Det är en av de få tävlingar där uppklassade ekipage...
Svar
13
· Visningar
1 533
Senast: alisson
·
Körning Mitt sv Hbl är inkört men jag har aldrig kört honom, han är 7 år hög och stor och maffig. Min kropp har tagit lite stryk med åren och...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: miamiamia
·
G
Körning När jag började köra tyckte jag att precision var svårt, men med åren (och med mina underbara hästar) har jag börjat tycka om det mer...
Svar
6
· Visningar
1 195
Senast: KaZa
·
B
Körning Varför är det så dyrt att köpa baksele? :( Har tittat på Hööks, Börjes och något ställe till, men de verkar ligga på ca 950:- överallt...
Svar
7
· Visningar
3 457
F
Körning Jag hade tänkte att börja träna mina hästar för par körning...Båda är väl inkörda men bara enbet...Jag tänkte då börja med att tömköra...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: kjm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp