Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Min dam har en knöl på halsen ( som blivit undersökt utav veterinär och tydligen är det hennes gamla chip som det blivit vävnad runt och...
Svar
1
· Visningar
1 038
Senast: Krockodil
·
Western Jag är sugen på att börja med western. Rider idag "dressyr" eller vad man vill kalla det (influenser från islandshästtiden + lite...
Svar
13
· Visningar
3 226
Senast: Lager
·
Distans Jag är sugen på att testa lite distans med min islandshäst. Det betyder att jag måste gå med i en ridklubb eftersom svenska...
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: älgen
·
F
Körning Hej! Äntligen har jag uppfyllt mina dröm och köpte skånsk åkvagn från Piteå och tåg den till Finland. Här finns det inte så många...
Svar
2
· Visningar
1 686
Hoppning Hur är det nu då? Ska starta min unghäst (6år) första utetävlingen för i år. Har anmält 1.15m och 1.20m på lördag resp söndag, det är...
Svar
2
· Visningar
2 793
Senast: bapro
·
L
Trav Vill ha lite feedback gällande val av hingst till mitt sto.. Vad tror ni om dessa val...
Svar
3
· Visningar
1 707
Senast: oki
·
Hoppning En fråga poppade upp i mitt huvud och jag verkar inte kunna få svar på den någonstans, så naturligtvis vänder jag mig till Buke. :idea...
Svar
3
· Visningar
1 732
Senast: moonstruck
·
Islandshäst Har ganska precis sålt min halvblods-hopphäst då vi inte passade så bra för varandra. Har alltid varit lite förälskad i islandshästen...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 675
Senast: CallMeAce
·
H
Hoppning Sa what? Fattar inte, läser igenom vad alla olika bedömningar är, och enda jag kommer fram till är att A innebär att ryttare med lika...
Svar
8
· Visningar
5 218
Senast: fluffig
·
Körning Hej! Jag har börjat fundera om man kan/ hur man kan snygga till en gammal loksele. Har en Tinker som vi börjat köra och det går...
Svar
3
· Visningar
1 907
Senast: majjijann
·
Dressyr Frågeställningen som rubriken tar upp är intressant och aktuell just nu i tävlingstråden april. Min tanke är så här: hoppryttare vill...
Svar
5
· Visningar
1 786
Senast: Cha9
·
Fälttävlan Som rubriken säger, tävling i morgon och hästen har nytt bett, tredelat fasta ringar applemouth (h**ks) Är det godkänt i dressyren...
Svar
1
· Visningar
1 170
Senast: lundsbo
·
Western Blir snart galen på detta!!! Mina fötter hamnar alltid längst ut på stigbyglarna, även nu när jag har flexride, tror jag de heter...
Svar
14
· Visningar
2 023
Senast: _FiA_
·
Körning En kompis städade i farmorn ladugård och hittade det här... Vad är det för något??
Svar
15
· Visningar
1 828
Senast: Kicki_83
·
Dressyr Hej! Jag ska starta en Lb:2 första tävingen för säsongen en fredag.Rider hoppträning varje torsdag kväll. Ska jag hoppträna dagen...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: pozze
·
Hoppning Ja, snart kanske jag köper mig en ny häst. Jag har ledsnat på mitt stos humör, vissa dagar hoppar hon som hus och andra dagar vill hon...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 567
Senast: traceys
·
Distans Tävlingsterminen är snart igång. Anmälningstiden har börjat till både Sydnärke och Sämsholm. Två jättefina tävlingar ni kommer väl?
2 3
Svar
44
· Visningar
7 668
Senast: älgen
·
Islandshäst Hej! Min väninna är sugen på att köpa en islandshäst som är perfekt i alla hänseenden utan det faktum att hon är riktigt, riktigt...
2
Svar
29
· Visningar
4 153
Senast: Teilani
·
Fälttävlan När inget kan skyllas på trötthet, underlag eller oerfarenhet hos varken häst eller ryttare, är det inte dags att börja fundera över...
Svar
18
· Visningar
2 780
Islandshäst Heej jag måste bara fråga om det är tillåtet att tävla i officiella tävlingar med "vinterskor" asså de med broddhål? :) men ofc. utan...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: angelwings
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp