Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Min Vicci efter ett besök i duschspiltan :)
Svar
0
· Visningar
136
Senast: _smiles
·
Gnägg Min älskade vän Grålly, sommaren 2005. Fotot är taget nån vecka efter att jag köpt henne, hon var då väldigt överviktig.
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Grålly
·
Gnägg Vintern 2005/2006, min sötnos.
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Grålly
·
R
Hästmänniskan Jag satt och funderade lite igår... Jag har min häst A1 försäkrad, livförsäkrad i 30.000 :-. Jag betalar 5116 :- om året och jag har...
2
Svar
27
· Visningar
2 049
Senast: Jenny85
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kanske har möjlighet att få hyra ett litet stall med två boxar billigt, med ett litet boningshus med ett rum, kök...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: piggis_83
·
Hästmänniskan Var har en sådan utbildat sig och vad har den personen läst? Jag har sett ett par annonser för rehab-stall som anonserar med den titeln.
Svar
1
· Visningar
982
Senast: Whirlie
·
Hästmänniskan Nu behöver jag hjälp! Om man läser på djurskyddsbestämmelserna så står det 9 m2 som boxstorlek till en häst på 170, det kan väl ändå...
Svar
12
· Visningar
1 097
Hästmänniskan Hej Många är vi som ska bygga stall här på forumet:banana: Vi har köpt en gård i Herrljunga som vi ska få till sommaren. Har...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: jolly_jumper
·
F
Hästmänniskan jag letar bete till min häst. bara undrar vad som e viktigt o tänka på? saker man ska fråga o sånt? ska man skriva kontrakt eller...
Svar
6
· Visningar
846
K
Hästmänniskan var med om en otrevlig upplevelse ang att hyra släp. hyrde på en bensin mack o skulle åka o träna. för andra gången i min hästs liv så...
Svar
16
· Visningar
4 719
Senast: burton
·
Hästmänniskan Väldig hastigt blev det i eftermiddags bestämt att ena stoet vackert får åka till norge i morgon bitti, för att bli betäckt där , det...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: Abova
·
F
Hästmänniskan Ska ta bort mitt sto inom en snar framtid undrar nu vad det kostar att få ett tillstånd om nedgrävning samt hur lång tid det tar att...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: Masse
·
L
Hästmänniskan unghästberidare, är det någon här som har tänkt att söka den? Någon som vet vars man får tag på mer info. om den? Hittar inget på...
2
Svar
26
· Visningar
2 641
Senast: Penny_Lane
·
P
Hästmänniskan Hur stoppar man privata oseriösa personer som säljer hästar som inte är okej och därav massa köpare blir lurade??:confused: Och hur...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: suisyola
·
L
Hästmänniskan Tänkte bara höra om det är fler än jag som får värk i höfterna av ridning, och om man kan göra något åt det? tacksam för svar!!
2
Svar
23
· Visningar
4 195
Senast: Snobben
·
Hästmänniskan i en del fodervärdsannonser jag läser vill man ha en referens och det är ju inte så konstigt... men vem 17 ska jag uppge som referens...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: emma74
·
Hästmänniskan Tror att det heter mockalett, en slags maskin som man kör runt med i hagarna och suger upp bajs!!! Var hittar man såna? Vad kostar en...
Svar
6
· Visningar
2 691
Senast: poff
·
Gnägg Vi efter KM-dressyren. Nöjda men vi bortser från domarens kritik ;)
Svar
0
· Visningar
135
Senast: _Runaway_
·
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Vica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp