Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag ska bygga ett stall med fyra boxar, spolspilta, foder & selkammare ( helst ett torkrum oxå) men jag har våldsamma fantasiproblem för...
Svar
8
· Visningar
1 601
Senast: Sony
·
P
Hästmänniskan Jag var och tittade på en häst idag. Jag föll pladask för den här hästen, jag kände direkt att jag vill HA den här hästen. Tyvärr så var...
2
Svar
22
· Visningar
2 535
Senast: Xeline
·
Hästmänniskan Vet ngn var man får tag i gummimattor som man kan sätta upp på boxväggarna då hästen sparkar? Måste finnas någonstans i sthlms området...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: Elisabet
·
A
Hästmänniskan Är dessa block vettiga att ha? Hade tänkt att köpa sex stycken, men det blir mer än tvåtusen :eek: kronor... Finns det något annat...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: Elisabet
·
B
Hästmänniskan Jag har alltid bara ridit andras hästar, men nu vill jag ha min egna, och jag tycker att jag är redo för det. Jag måste bara veta hur...
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: Fresting
·
B
Hästmänniskan Vad går ni efter när ni sätter era priser på islandshästar? På halvblodssidan så kan man bla gå efter utbildningsståndpunkt. Man ser...
Svar
6
· Visningar
1 180
Senast: Fresting
·
S
Hästmänniskan Jag undrar sådär lite spontant om ni tex köper/säljer häst. Vad är det första ni tänker på vad ni får av typ för häst, om du ska utgå...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Elisabet
·
F
Hästmänniskan Någon som vet hur man kan måla dessa på ett snyggt sätt? Någon som har något annat tips på vilka mönster man ska ha om man ska måla på...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: furreburre
·
Hästmänniskan \"Sparka\" ungdomsledare... Vi i våran ungdomssektion har de senaste året funkat väldigt bra, vi hade en äldre ungdomsledare som...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: Mariqa
·
C
Hästmänniskan Ja, hur gör man sånna, billigt menar jag då, brukar i vanliga fall använda typ hinkar och liknande som hinserstöd men det funkar inte i...
Svar
2
· Visningar
2 407
Senast: Spirelli
·
C
Hästmänniskan Om en häst har markerat lätt på ett ben vid veterinärbesiktning och har därför reservation på det benet när den nya ägaren tecknar...
Svar
13
· Visningar
1 359
Senast: majja22
·
V
Hästmänniskan Godmorgon! Det är så att jag ska lämna ut min häst på foder från och med nu, fram till sommaren. Det är så att tjejen som jag har...
Svar
7
· Visningar
2 233
Senast: vendelay
·
Hästmänniskan Kanske har ni hört historien förut, min historia om mitt fullblod. Men jag måste ha svar på min fråga. För ett år sedan ( 13 månader...
Svar
10
· Visningar
1 843
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Är det straffbart att använda en icke godkänd hingst till andra ston än sina egna? Och att ta betalt för det? Skulle rasens...
Svar
17
· Visningar
1 443
Senast: Bia
·
Hästmänniskan Vi ska sätta upp belysning på ridbanan :bow: Men vi vill göra det så enkelt som möjligt, då det bara är provisoriskt, vi ska ändå...
Svar
7
· Visningar
2 249
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan Jag ska skicka in ägarbevis till franska hästavelsförbundet pga ägarbyte. Ska jag skicka med vanligt brev? Rekomenderat brev? Eller...
Svar
4
· Visningar
1 240
Senast: base
·
V
Hästmänniskan Vad gäller för bokning av ridhus i era klubbar? Är det fritt fram att boka in träningar "gratis" så länge det finns lediga tider och...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: JennyF
·
Hästmänniskan Hur gör ni för att inte plankan man kör skottkärran på ska bli så jäkla hal? Går bredvid för att inte slå ihjäl mej. Sanda, funkar det...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: sassabrassa
·
B
Hästmänniskan ni som lånat pengar, i storleksordningen kring 100 000, hur ser eran avbetalningsplan ut? Jag vet att det beror pga. ränteläge och...
Svar
3
· Visningar
1 200
Senast: Jezz
·
Hästmänniskan Jag har börjat tröttna på att ha hästen inhyrd, trots att jag trivs väldigt bra i det stall jag står. Nu har jag sett att en gård som...
Svar
12
· Visningar
1 516
Senast: Inloggningsnamn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp