Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Går man ngn kurs? Har hört ngt om tappskolicens... Var ordnas i så fall dessa kurser? :confused:
Svar
18
· Visningar
3 269
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hästmänniskan Är det någon som har något bra förslag på hur man kan tjäna pengar till sin klubb. Vi är en ideell klubb som ska bygg en egen ridbana...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Hästmänniskan Jag tycket att Sv. Ridsportförbundets utdelan av stipendium till lovande ponnyekipage verkligen tål att diskuteras. Varje år utdelas...
Svar
4
· Visningar
896
D
Hästmänniskan Jag fick höra av en person att de jobbar stenhårt för att få utbildningen studiemedelsberettigad samt att den är flyttad till...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Dean
·
F
Hästmänniskan Hur ställer ni / erat försäkringsbolag till att ersätta oförklarliga allergier?? Om jag lämnar in min häst till ett djursjukhus som...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: fio
·
S
Hästmänniskan vet inte om detta är rätt plats för denna frågan men men... vem är "ansvarig" om min häst sparkar en annan häst i hagen så den blir...
Svar
13
· Visningar
5 604
Senast: fejko
·
H
Hästmänniskan Någon mer som har en ägare till sin medryttarhäst som betalar era träningar? Nu menar jag alltså att hon betalar träningar för mig o...
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan I stallet där jag står ska vi få börja betala hö:t för sig, istället för att det skall vara inräknat i stallhyran. Dom har tänkt ta 3,60...
2
Svar
26
· Visningar
6 264
Senast: pricccen
·
Hästmänniskan Hemma har vi inhandlat en värmeplatta för att ställa hinken i hagen på. Har nu provat den här plattan två vintrar och den fungerar...
Svar
13
· Visningar
6 793
Senast: Sofian
·
G
Hästmänniskan hur mycke kostar de ungefär ? i sthlm . har hört folk säga allt från 350-1000 spänn i månaden ...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: GoddessOfLove
·
I
Hästmänniskan Har fått tag på stallplats där de vill ha 1000:-/mån för att hyra och då ingår morgonfodring och utsläpp, jag får stå för foder, strö...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Inloggningsnamn
·
Hästmänniskan Jag håller som bäst att leta gård och drömmer om hur mit stall ska utformas... :smirk: Jag tycker det ser så otroligt trevligt ut med...
2
Svar
23
· Visningar
5 317
Senast: armada
·
H
Hästmänniskan hej. jag går första året på strömma naturbruksgymnasium och vill självklart arbeta med hästar. Men med vad? Jag har ingen aning om vad...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Hästbiten
·
V
Hästmänniskan Om jag får 12000 i månaden vitt och 11000 svart hur mycket skatt ska jag betala då på ett år om vi säger att den kommunala skattesatsen...
2
Svar
29
· Visningar
2 496
Senast: Sjalen
·
B
Hästmänniskan Ni som arrenderar mark, hur fick ni "tag på den"? Kände ni personen i fråga eller klampade ni bara in och frågade? behöver arrendera...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Icebabe_1
·
Hästmänniskan Kontrollerade mitt försäkringsbesked, och fann att min häst var försäkrad till 20 000, fast jag hade för mig att det var 25 000. Nu...
Svar
7
· Visningar
820
Senast: lil-sis
·
F
Hästmänniskan Hur ställer sig försäkringsbolaget till en häst som inte går att spruta för att släcka leder men som i upprepade gånger blir halt? Har...
Svar
4
· Visningar
1 257
R
Hästmänniskan Va kostar ett litet ridhus utan läktare? Inget modernt snyggt med värme och så utan bara ett ridhus man kan vara i på vintern. Va kostar...
Svar
10
· Visningar
1 994
Senast: bengall
·
Hästmänniskan Är det någon som har uppgifterna till hands hur stort utrymme vuxna ponnyer (kat A, B, D) minst ska ha i ligghall enligt SJV:s...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Rolle
·
Hästmänniskan Nån som vet någon bra praktikplats när man går hästgymnasium? Ingen plats med körning, gärna araber.
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Zaskia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp