Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan När vi ska bygga om det stall som vi har köpt skulle jag vilja ha sådana här fönster som man kan öppna som luckor så att hästarna kan...
Svar
1
· Visningar
1 433
Senast: marina
·
N
Hästmänniskan Någon som pluggar/har pluggat i Umeå?? :bump:
Svar
15
· Visningar
1 239
Senast: ninni_
·
S
Hästmänniskan Står i ett kolektivstall m ridhus. Vi funderar på att samla ihop till speglar. Någon som vet var man köper det? Borde väl inte vara...
Svar
6
· Visningar
1 551
Senast: maia
·
Y
Hästmänniskan på vem ligger ansvaret för att stallet som man har sin häst uppstallad i är godkänt? ligger det på hästägarens eller stallägarens...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: Mia_R
·
R
Hästmänniskan Har självklart pållen försäkrad. Han står i 5000kr/liv och 40000kr/vet. Nu är det så att han har varit på ytställning och blivit...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Lobelia
·
A
Hästmänniskan Har en liten stallkammare och får ibland hänga in blöta täcken. Värme och pax-fläkt fungerar ju, men tänker skaffa en liten...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: ang
·
Hästmänniskan Jag ska bygga ett stall med fyra boxar, spolspilta, foder & selkammare ( helst ett torkrum oxå) men jag har våldsamma fantasiproblem för...
Svar
8
· Visningar
1 600
Senast: Sony
·
P
Hästmänniskan Jag var och tittade på en häst idag. Jag föll pladask för den här hästen, jag kände direkt att jag vill HA den här hästen. Tyvärr så var...
2
Svar
22
· Visningar
2 529
Senast: Xeline
·
Hästmänniskan Vet ngn var man får tag i gummimattor som man kan sätta upp på boxväggarna då hästen sparkar? Måste finnas någonstans i sthlms området...
Svar
10
· Visningar
1 102
Senast: Elisabet
·
A
Hästmänniskan Är dessa block vettiga att ha? Hade tänkt att köpa sex stycken, men det blir mer än tvåtusen :eek: kronor... Finns det något annat...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Elisabet
·
B
Hästmänniskan Jag har alltid bara ridit andras hästar, men nu vill jag ha min egna, och jag tycker att jag är redo för det. Jag måste bara veta hur...
Svar
8
· Visningar
1 355
Senast: Fresting
·
B
Hästmänniskan Vad går ni efter när ni sätter era priser på islandshästar? På halvblodssidan så kan man bla gå efter utbildningsståndpunkt. Man ser...
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: Fresting
·
S
Hästmänniskan Jag undrar sådär lite spontant om ni tex köper/säljer häst. Vad är det första ni tänker på vad ni får av typ för häst, om du ska utgå...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Elisabet
·
F
Hästmänniskan Någon som vet hur man kan måla dessa på ett snyggt sätt? Någon som har något annat tips på vilka mönster man ska ha om man ska måla på...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: furreburre
·
Hästmänniskan \"Sparka\" ungdomsledare... Vi i våran ungdomssektion har de senaste året funkat väldigt bra, vi hade en äldre ungdomsledare som...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: Mariqa
·
C
Hästmänniskan Ja, hur gör man sånna, billigt menar jag då, brukar i vanliga fall använda typ hinkar och liknande som hinserstöd men det funkar inte i...
Svar
2
· Visningar
2 403
Senast: Spirelli
·
C
Hästmänniskan Om en häst har markerat lätt på ett ben vid veterinärbesiktning och har därför reservation på det benet när den nya ägaren tecknar...
Svar
13
· Visningar
1 357
Senast: majja22
·
V
Hästmänniskan Godmorgon! Det är så att jag ska lämna ut min häst på foder från och med nu, fram till sommaren. Det är så att tjejen som jag har...
Svar
7
· Visningar
2 231
Senast: vendelay
·
Hästmänniskan Kanske har ni hört historien förut, min historia om mitt fullblod. Men jag måste ha svar på min fråga. För ett år sedan ( 13 månader...
Svar
10
· Visningar
1 841
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Är det straffbart att använda en icke godkänd hingst till andra ston än sina egna? Och att ta betalt för det? Skulle rasens...
Svar
17
· Visningar
1 438
Senast: Bia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp