Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Finns det inte några krav på att ett veterinärintyg ska vara äkta? Dvs måste inte en veterinär intyga att det som står är sant, eller...
Svar
14
· Visningar
2 880
Senast: Krims
·
Hästmänniskan Jag har precis, i onsdags sålt min häst. Köparna har haft hsten på foder i 3 månader och tycker jättemycket om honom och klarar honom...
2
Svar
26
· Visningar
2 534
Senast: _Tazty_
·
Hästmänniskan läste tråden om skadestånd om hunden i lägenheten biter någon som tar sig in utan lägenhetsinnehavarens tillstånd, och en sak fångade...
Svar
8
· Visningar
3 546
Senast: Mim
·
B
Hästmänniskan Jag har stora funderingar på att köpa häst och måste planera ekonomin lite. Skulle gärna vilja veta vad ni betalar för er havre...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Idka
·
G
Hästmänniskan vara medlem i fler än en klubb ? man kan ju bara tävla för en , men att vara medlem :confused:
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: LIA
·
A
Hästmänniskan Första kylan är här och det är redan svinkallt inne i stallet när hästarna ska in på kvällen... :mad: Vad har ni för värmekällor i era...
Svar
17
· Visningar
2 924
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Bokföringsfråga - \"skatteplanering\" Håller på att försöka sälja lite hästar. Två av dem är utlånade på foder och fodervärden har...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Mike
·
W
Hästmänniskan Hur gör ni med bet. av skatt..? om man föder upp i liten skala, har bara ett par ston. Måste man ha firma för att bet. rätt skatt eller...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 154
Senast: Francess
·
M
Hästmänniskan Hej! skulle nån vilja berätta lite mer om detta?? :confused: ha de fiint!
Svar
13
· Visningar
1 092
Senast: angelaL
·
A
Hästmänniskan Jaha, nu när stallet börjar bli klar är det dags att göra om! :D Jag har surfat lite och jag föll pladask för den tjusiga Tibro-boxarna...
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: mizz_perfect
·
D
Hästmänniskan Det är så att för något år sen när jag var på dagridläger över påsken på ridskolan så inträffade en incident som jag aldrig kommer att...
Svar
9
· Visningar
1 996
Senast: sthlm23
·
Hästmänniskan Vi var och röntgade en av hästarna i början av veckan. Det tog ett väldigt långt tag och de fick ta om flera gånger, fastän hästen var...
Svar
3
· Visningar
1 020
Hästmänniskan Kan man få ut något på försäkringen tror ni?
Svar
7
· Visningar
1 487
Senast: Splittan
·
Hästmänniskan Hur stora hagar ni ni vinter tid och hur är underlaget i dem? Mina hästar går i ganska små och just nu väldigt leraiga hagar. Värst är...
Svar
15
· Visningar
1 250
Senast: knyttet
·
D
Hästmänniskan Hej! Har en liten funderinga hur det är med när man får en häst utdömd. Är så att jag har ett vbl.sto på 1½ år dvs. hon har inte gjort...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Joyride
·
J
Hästmänniskan Någon som kan tala om för mig vad allt om fodervärd handlar om? Vad är det för kostnader som man själv står för som fodervärd? Vad kan...
Svar
1
· Visningar
1 350
Senast: Millz
·
L
Hästmänniskan När vi ska bygga om det stall som vi har köpt skulle jag vilja ha sådana här fönster som man kan öppna som luckor så att hästarna kan...
Svar
1
· Visningar
1 431
Senast: marina
·
N
Hästmänniskan Någon som pluggar/har pluggat i Umeå?? :bump:
Svar
15
· Visningar
1 239
Senast: ninni_
·
S
Hästmänniskan Står i ett kolektivstall m ridhus. Vi funderar på att samla ihop till speglar. Någon som vet var man köper det? Borde väl inte vara...
Svar
6
· Visningar
1 549
Senast: maia
·
Y
Hästmänniskan på vem ligger ansvaret för att stallet som man har sin häst uppstallad i är godkänt? ligger det på hästägarens eller stallägarens...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp