Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Snart förbjudet deponera hästgödsel Har du egen häst? I så fall behöver du snart fundera på hur du ska bli av med gödseln från hästen...
Svar
12
· Visningar
1 662
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Om jag skriver en lapp att: "Om jag dör så ska mina hästar slaktas omedelbart. NN har då tillåtelse att rekviera en hästtransport till...
2
Svar
31
· Visningar
2 575
Senast: AnetteJT
·
B
Hästmänniskan Jag har skaffat en deltidsfodervärd, eftersom jag har svårt att få tiden att räcka till. Hos Deckeman finns avtalsmallar för allt...
Svar
2
· Visningar
1 501
Senast: brom
·
Hästmänniskan Min sambo och jag skall troligen inom en snar framtid köpa svärföräldrarnas gård. Vad gäller vid sådant köp? Hörde att man kan få ut en...
Svar
9
· Visningar
1 849
Senast: Retzina
·
B
Hästmänniskan Gårdsköp&driftskostnader Vi funderar på att skaffa oss en gård för att driva en häströrelse och behöver skapa oss en uppfattning om...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: Sjalen
·
Hästmänniskan Hej! Hur tjocka plank bör man ha i boxväggar? /Majola
Svar
7
· Visningar
1 758
Senast: Ankan
·
Hästmänniskan Har lite funderingar på vad vi skall göra i framtiden. Planerna är att vi skall ta över svärföräldrarnas gård där det nu finns en...
Svar
7
· Visningar
1 108
Senast: Retzina
·
R
Hästmänniskan Hur gäller försäkringen om stallet är låst och det tex börjar brinna. MVH Rex
Svar
19
· Visningar
1 458
Senast: AlexH
·
Hus
Hästmänniskan Jag är så himla sugen på att skaffa egen liten stuga, men det är lättare sagt än gjort. Så små hus som jag är ute efter går oftast som...
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: javill
·
T
Hästmänniskan Var kan man få information om olika EU-bidrag?:confused: Har t.ex. hört att om man har 10 får, kan man söka bidrag och liknande fall.
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Lurasmatte
·
F
Hästmänniskan Hur mycket bör jag planera att lägga undan för dom här sakerna som sker typ 1 gång per år. Sakerna är: vaccination (är redan grund...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: frust_frust
·
Hästmänniskan vilket elbolag som är bäst, finns det jämförelse guider nånstans? :confused:
Svar
1
· Visningar
710
Senast: shattis
·
Hästmänniskan Vad ska man tänka på vid köp av 4-hjuling (begagnad)? Vilken modell ska man köpa? Kan man hitta bra begagnade? Hur många kubik behövs...
Svar
11
· Visningar
5 915
Senast: Sony
·
N
Hästmänniskan På jordbruksverkets hemsida står det att man inte får transportera djur i bagegeluckor. Detta har vållat en del problem i sveriges...
Svar
17
· Visningar
1 540
Senast: moiran
·
Hästmänniskan Hej Skall sätta trästaket med 2 slanor. Vi kommer att hyra in hjälp för detta och har nu fått en kalkyl. Där beräknar man att det tar...
Svar
11
· Visningar
2 146
Senast: armada
·
T
Hästmänniskan Finns det något man kan jobba med inom hästområdet som man kan få en lön utav? Eller är det så att min enda chans är en sista minuten...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hästmänniskan Har nu letat efter gamla trådarna om uppvärmda vattenbaljorna som nån här gjort. Skulle gärna vilja hitta de trådarna eller om någon kan...
Svar
4
· Visningar
2 696
Senast: KungTulle
·
Hästmänniskan är det någon som är insatt i den ?? Om man efter x antal år separerar och inte har något skrivet, hur fungerar det då. Om sambon har...
Svar
18
· Visningar
2 422
Senast: Tabitha
·
A
Hästmänniskan jag undrar vilka kunskaper ni som kommit in/ gått på hippologen har haft.med tanke på inträdes proven låter det som om det är väldigt...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: Myrapyra
·
O
Hästmänniskan Är det någon som vet hur man får tag på 4 st (helst begagnade) uteboxar utan att åka land och rike runt?! Har behov av en länga med 4 st...
Svar
1
· Visningar
1 462
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp