Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan rider en häst fyra dagar i veckan som ägs av en liten förening. föreningen har nu erbjudit mig att åka på ungdomsledarkurs och sedan...
Svar
5
· Visningar
1 734
Senast: bibban
·
Hästmänniskan Det finns en hel uppsjö olika elstängsel. Den sort som vi använt mest innan är High Tensil järntråd. Men nu när vi ska köpa mer funderar...
2
Svar
37
· Visningar
4 964
Senast: caradan
·
P
Hästmänniskan I fler och fler trådar kan man läsa ordet SERIÖS, det börjar nästan bli lite utslitet. Som ett modeord man kastar in i var och varannan...
Svar
14
· Visningar
2 795
Senast: **BORTTAGEN**
·
Svar
0
· Visningar
1 339
Senast: Apollo
·
G
??
Hästmänniskan Är det bara tok-Grevinnan och knas-Bubben som bygger nytt stall?? Är det någon som har några roliga och smarta inredningstips??? Jaja...
Svar
9
· Visningar
1 729
Senast: armada
·
Hästmänniskan Ni som bedriver lösdrift för unghästar! Hur stor yta har ni på hagen/unghäst. Hur har ni löst det med underlaget i hagen (som...
Svar
6
· Visningar
1 771
Senast: ninahaak
·
Hästmänniskan Någon som går denna utbildning?? Funderar på att söka... Hur trivs ni ?? Hur är det att studera i skara? :confused: :bump:
Svar
7
· Visningar
6 021
Senast: astran
·
B
Hästmänniskan Jag utökar just nu mitt stall från fyra boxar till sex stycken. Häromdan var det någon som sa att man måste söka tillstånd om man utökar...
2
Svar
22
· Visningar
3 234
Senast: Cesam
·
Hästmänniskan Någon som vet vart man kan få tag i mattor att sätta på väggarna? Bör finnas i göteborgområdet..
Svar
10
· Visningar
3 291
Senast: Cilva
·
Hästmänniskan Hejsan! Tänkte kolla om det finns nån här på Buke som vet någon klubb som inte äger sina hästar själv utan har ett aktiebolag som äger...
Svar
0
· Visningar
1 302
Senast: Bellapops
·
N
Hästmänniskan min ridklubb ska tydligen ha en policy om att man inte får lov å stalla upp travhästar på klubben som privathästar. en tjej blev...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 170
Senast: Fjomp
·
B
Hästmänniskan Hur ofta bör man tjära om staketstolparna för att hålla dom osmakliga för hästarna att bita på?
Svar
0
· Visningar
1 497
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan Vet inte om detta ligger på rätt ställe, moderator får gärna tipsa om bättre plats att lägga den på om den ligger fel =) Några...
Svar
7
· Visningar
1 645
Hästmänniskan Läste i senaste Ridsport om det och det lät ju väldigt intressant eftersom det minskar gödselvolymen så mycket. Bl a var det en kvinna...
Svar
5
· Visningar
1 616
Senast: Splittan
·
K
Hästmänniskan Kom att tänka på detta i samband med att jag ska skaffa pass till min häst. Det står på ASVHs hemsida att man ska skicka in...
Svar
6
· Visningar
4 036
Senast: Jet
·
P
Hästmänniskan Vi håller nu på att renorvera vår gamla ladugård för fullt, men de senaste dagarna har jag funderat på att eftersom gödselplattan ligger...
Svar
4
· Visningar
1 926
Senast: plastik
·
P
Hästmänniskan Hur lyckades ni få dessa höga betyg?? Avskärmade ni er helt från omvärlden för att lyckas med plugget eller hur gjorde ni?? Fick ni...
2
Svar
20
· Visningar
3 952
Senast: Krims
·
Hästmänniskan I min naturhage där pållarna bor, finns två dammar, eller "brunnar" som vissa säger. Dessa är rätt djupa - alldeles lagom för ett...
Svar
2
· Visningar
1 967
Senast: honung
·
Hästmänniskan Ni som gick på Finsta 1982-1990. Skall ni gå på träffen???
Svar
2
· Visningar
1 320
Senast: shady
·
J
Hästmänniskan Tipsa mig om \"djupa\" täckeshängare Skall var svarta och kunna svälja ett tjockt vintertäcke utan att man får använda stämjärn för att...
Svar
1
· Visningar
1 590
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp